`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

AI-окуляри від Alibaba "Quark AI Glasses" надходять у продаж, складаючи конкуренцію Meta

0 
 

AI-окуляри від Alibaba

Китайський технологічний гігант Alibaba розпочав продаж своїх інтелектуальних окулярів зі штучним інтелектом (Quark AI Glasses), посилюючи свою увагу до споживчого AI на дедалі більш конкурентному ринку.

Quark AI Glasses, анонсовані в липні, представлені у двох варіантах:

S1 (починається від 3799 китайських юанів, або $536) — флагманська модель з дисплеєм.

G1 (починається від 1899 юанів, або $268) — модель, орієнтована на аудіо, без дисплея.

Це значно нижча ціна, ніж у конкурента Meta Ray-Ban Display Glasses ($799).


Alibaba інтегрувала в пристрій свої AI-моделі Qwen — китайський аналог ChatGPT — які також пов'язані з нещодавно запущеним додатком Qwen. Це дозволяє користувачам керувати окулярами за допомогою голосових команд для виконання завдань.

Сред ключових особливостей слід зазначити, що лінзи окулярів S1 фактично є екранами. Управління здійснюється голосом. В оправу вбудована камера.

До функцій входить переклад у реальному часі, автоматичне створення нотаток із зустрічей, а також можливість ставити питання віртуальному помічнику.

Користувачі можуть сфотографувати продукт за допомогою вбудованої камери, і пристрій миттєво покаже ціну цього продукту на Taobao (головному торгівельному майданчику Alibaba в Китаї). Також планується глибока інтеграція з Alipay (платежі) та Amap (навігація).

Як і інші технологічні компанії, такі як американська Meta, Alibaba робить ставку на те, що розумні окуляри можуть стати наступним великим споживчим пристроєм після смартфона.

Окуляри Alibaba спочатку надійдуть у продаж у Китаї, де конкуруватимуть із місцевими гравцями, включно з Xiaomi та стартапом Xreal.

Ринок розумних окулярів залишається невеликим, але швидко зростає. За прогнозами Omdia, до 2026 року постачання AI-окулярів перевищать 10 млн одиниць, подвоївшись порівняно з 2025 роком.

Для Alibaba ці окуляри є останнім кроком на ринку споживчого AI. Компанія є одним із лідерів у сфері AI в Китаї і активно інвестує в цю галузь, представляючи нові моделі нарівні з конкурентами Baidu та Tencent.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT