`

СПЕЦИАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТА

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

OntargIT допомагає «Хюндай Мотор Україна» прискорити процес продажу завдяки Dynamics 365

0 
 

OntargIT допомагає «Хюндай Мотор Україна» прискорити процес продажу завдяки Dynamics 365

«Хюндай Мотор Україна» має розгалужену дилерську мережу, яка дозволяє обслуговувати клієнтів по всій країні. В мережі компанії працює 35 дилерів (це понад 150 користувачів), що застосовують систему для управління процесом продажу на базі Dynamics 365 for Sales.

Тож дистриб’ютор потрібував єдине середовище, в якому міг би контролювати та допомагати дилерам у процесі продажу автомобілів (через роботу з лідами та потенційними угодами, форми замовлення автомобілів, тощо) кінцевим клієнтам через дилерську мережу автосалонів.

Для запуску системи у промислову експлуатацію був обраний партнер OntargIT, завданням якого стала, насамперед, допомога внутрішній команді впровадження «Хюндай Мотор Україна» у підготовці до введення системи в експлуатацію та одночасний запуск усіх дилерів в мережу.

Проект був реалізований у два етапи. Щоб зменшити ризики під час запуску, спочатку було вирішено реалізувати пілотний проект на двох дилерах. Протягом декількох місяців користувачі дилерів, що брали участь у «пілоті», виконували операції в системі та тестували функціонал. Впродовж цього часу команда OntargIT організувала підтримку користувачам-учасникам «пілоту» та допомагала «Хюндай Мотор Україна» у вирішенні можливих технічних проблем.

Сумісно із спеціалістами OntargIT та командою впровадження був розроблений план запуску та проведена підготовка до роботи в загальній мережі (розроблені інструкції користувача, база підготовчих навчальних матеріалів, організація онлайн-тренінгів, тощо).

На другому етапі, на початку листопаду 2020 року, відбулося введення системи в експлуатацію, під час якого всі користувачі мережі одночасно перейшли до роботи в єдиній системі CRM. Потім протягом двох місяців команда OntargIT здійснювала підтримку першого рівня для користувачів дилерської мережі «Хюндай Мотор Україна».

В результаті проекту:

  • Впроваджена централізована CRM-система та база даних для всіх учасників процесу продажу з боку дистриб’ютора;
  • Виконана інтеграція з 1С для забезпечення функціональності резервування за замовлення дилерами автомобілів на складі «Хюндай Мотор Україна»;
  • Побудована надійна модель безпеки даних (кожен користувач має доступ лише до тих даних, на які йому передбачено мати доступ в рамках процесу продажу);
  • Реалізовано уніфікований інтерфейс для всіх користувачів мережі;
  • За допомогою Power BI побудована оперативна аналітика на будь який момент часу для аналізу та прийняття рішення топ менеджментом дилерської мережі;
  • Уніфіковано та автоматизовано стадії процесу продажу;
  • Закладено широкі можливості для перспективної автоматизації нових бізнес-процесів за допомогою технології за принципом «low-code/no-code».

Завдяки злагодженим діям та професійності внутрішньої команди «Хюндай Мотор Україна» і OntargIT, а також грамотно побудованій конструктивній підготовці до запуску, клієнт зміг запустити систему в промислову експлуатацію зі синхронною роботою всіх користувачів дилерської мережі.

Наразі OntargIT працює в режимі підтримки та допомагає розробляти додаткові налаштування до системи для підготовки перспективного базису для майбутнього використання Dynamics 365 for Sales як платформи для автоматизації нових процесів та завдань.

Як протидіяти DDoS та цілеспрямованим атакам на інфраструктуру

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 
 

  •  Home  •  Рынок  •  ИТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Сети  •  Безопасность  •  Наука  •  IoT