0 |
«Хюндай Мотор Україна» має розгалужену дилерську мережу, яка дозволяє обслуговувати клієнтів по всій країні. В мережі компанії працює 35 дилерів (це понад 150 користувачів), що застосовують систему для управління процесом продажу на базі Dynamics 365 for Sales.
Тож дистриб’ютор потрібував єдине середовище, в якому міг би контролювати та допомагати дилерам у процесі продажу автомобілів (через роботу з лідами та потенційними угодами, форми замовлення автомобілів, тощо) кінцевим клієнтам через дилерську мережу автосалонів.
Для запуску системи у промислову експлуатацію був обраний партнер OntargIT, завданням якого стала, насамперед, допомога внутрішній команді впровадження «Хюндай Мотор Україна» у підготовці до введення системи в експлуатацію та одночасний запуск усіх дилерів в мережу.
Проект був реалізований у два етапи. Щоб зменшити ризики під час запуску, спочатку було вирішено реалізувати пілотний проект на двох дилерах. Протягом декількох місяців користувачі дилерів, що брали участь у «пілоті», виконували операції в системі та тестували функціонал. Впродовж цього часу команда OntargIT організувала підтримку користувачам-учасникам «пілоту» та допомагала «Хюндай Мотор Україна» у вирішенні можливих технічних проблем.
Сумісно із спеціалістами OntargIT та командою впровадження був розроблений план запуску та проведена підготовка до роботи в загальній мережі (розроблені інструкції користувача, база підготовчих навчальних матеріалів, організація онлайн-тренінгів, тощо).
На другому етапі, на початку листопаду 2020 року, відбулося введення системи в експлуатацію, під час якого всі користувачі мережі одночасно перейшли до роботи в єдиній системі CRM. Потім протягом двох місяців команда OntargIT здійснювала підтримку першого рівня для користувачів дилерської мережі «Хюндай Мотор Україна».
В результаті проекту:
- Впроваджена централізована CRM-система та база даних для всіх учасників процесу продажу з боку дистриб’ютора;
- Виконана інтеграція з 1С для забезпечення функціональності резервування за замовлення дилерами автомобілів на складі «Хюндай Мотор Україна»;
- Побудована надійна модель безпеки даних (кожен користувач має доступ лише до тих даних, на які йому передбачено мати доступ в рамках процесу продажу);
- Реалізовано уніфікований інтерфейс для всіх користувачів мережі;
- За допомогою Power BI побудована оперативна аналітика на будь який момент часу для аналізу та прийняття рішення топ менеджментом дилерської мережі;
- Уніфіковано та автоматизовано стадії процесу продажу;
- Закладено широкі можливості для перспективної автоматизації нових бізнес-процесів за допомогою технології за принципом «low-code/no-code».
Завдяки злагодженим діям та професійності внутрішньої команди «Хюндай Мотор Україна» і OntargIT, а також грамотно побудованій конструктивній підготовці до запуску, клієнт зміг запустити систему в промислову експлуатацію зі синхронною роботою всіх користувачів дилерської мережі.
Наразі OntargIT працює в режимі підтримки та допомагає розробляти додаткові налаштування до системи для підготовки перспективного базису для майбутнього використання Dynamics 365 for Sales як платформи для автоматизації нових процесів та завдань.
Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS
0 |