За заявою «Укртелекому», з початку 2022 року оператор пропонує своїм клієнтам розширену функціональність послуги «Хмарна АТС».
Тепер користувачі мають можливість об’єднувати корпоративну телефонію з потрібними їм CRM-системами, а також записувати розмови на обраних номерах.
«Сервіс віртуальної комунікації «Хмарна АТС від Укртелеком» полегшує взаємодію між офісами та співробітниками, які працюють в іншому місті або віддалено. А нові можливості нашої «Хмарної АТС», наприклад, інтеграція з CRM-системами та запис розмов, сприятимуть і розвитку самого бізнесу, завдяки покращенню клієнторієнтованності, – каже директор маркетингу бізнес-сегмента Укртелекому Ігор Гуменюк. – Запис розмови з подальшим прослуховуванням — зручно, ефективно та прозоро, це дає можливість контролювати та поліпшувати якість обслуговування. Фіксація, збереження та подальший аналіз звернень клієнтів покращує роботу напрямку продажів чи контакт-центрів».
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
0 |