Минуло півтора місяця з моменту старту монетизації в YouTube Shorts і поки що результати складно назвати багатообіцяльними. Автори роликів відзначають зростання охоплення завдяки коротким роликам – з огляду на ще й зусилля YouTube з просування цього формату, – але відповідний дохід від них не зростає.
Наприклад, статистика одного автора з 2 млн передплатників, показує, що за тиждень Shorts принесли йому всього 768 фунтів. При тому, що кількість показів склала рекордні 64 млн.
Загалом, Shorts виступають радше як засіб контакту з холодною аудиторією. Однак багато авторів побоюються, що така аудиторія погіршить загальні показники каналів. Як наслідок, вони створюють окремі канали для коротких роликів. Хоча YouTube якраз просить цього не робити.
Дохід в YouTube Shorts поки що не вражає
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
0 |