`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Sergey Petrenko

Дохід в YouTube Shorts поки що не вражає

Минуло півтора місяця з моменту старту монетизації в YouTube Shorts і поки що результати складно назвати багатообіцяльними. Автори роликів відзначають зростання охоплення завдяки коротким роликам – з огляду на ще й зусилля YouTube з просування цього формату, – але відповідний дохід від них не зростає.

Наприклад, статистика одного автора з 2 млн передплатників, показує, що за тиждень Shorts принесли йому всього 768 фунтів. При тому, що кількість показів склала рекордні 64 млн.

Загалом, Shorts виступають радше як засіб контакту з холодною аудиторією. Однак багато авторів побоюються, що така аудиторія погіршить загальні показники каналів. Як наслідок, вони створюють окремі канали для коротких роликів. Хоча YouTube якраз просить цього не робити.

Дохід в YouTube Shorts поки що не вражає

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT