0 |
Маркетплейс «АЛЛО» підбив підсумки роботи у 2022 році. Так станом на початок поточного року свою діяльність на торговельному майданчику allo.ua відновили 95% партнерів від довоєнної кількості. Крім того, впродовж 2022 року зареєструвалося ще майже 40% нових підприємців. Минулого року команда «АЛЛО Маркетплейс» працювала над змінами в особистому кабінеті партнера та впровадженням нових сервісів, щоб керування магазинами та товарами було ще зручнішим. Оновлення стали доступними у січні 2023 року.
Головна зміна – з’явився розділ «Товари та прайси», який не тільки поєднав розділи «Фіди» та «Управління контентом», а також отримав нові функції. Тепер комерсанти можуть створювати картки товарів та встановлювати ціни не лише через XML- або XLSX-файл, але й вручну. Нова опція покаже партнерам і повну статистику карток товарів. Також розроблено функцію масового редагування товарів за категоріями. Крім того, оновлення прайсів тепер відбуватиметься частіше – щогодини.
Додано розділ «Сповіщення», в якому користувачі отримуватимуть новини та важливу інформацію.
Запроваджено статусну модель партнерів: «очікує перевірку анкети», «активний», «заблокований», «призупинений», «відключений» тощо. Тож торговець розумітиме, який статус у його облікового запису та магазину на маркетплейсі allo.ua.
У рамках програми мотивації «Успішний партнер» впродовж минулого року 600 партнерів за сумлінну роботу отримали винагороду – повернення до 20% комісії за замовлення. За програмою мотивації, нарахування відбувається автоматично тим партнерам, хто вчасно виконує замовлення і за результатами поточного місяця має понад 10 успішних продажів та низький рівень відмов клієнтів від замовлень тощо.
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
0 |