Розробники альтернативних браузерів рапортують про зростання бази користувачів в Європі після набрання чинності Digital Markets Act, який зобов'язує Google та Apple інформувати користувачів про можливість вибору інших браузерів з показом т.зв. choice screen. Наприклад Aloha Browser повідомляє про зростання на 250% за березень. Щоправда, при цьому не дуже зрозуміло, скільки це в абсолютному вираженні.
Інші браузери теж бачать зростання, але більш стримані, а то й незадоволені повільним розгортанням опції вибору та форматом, у якому, наприклад, Apple, інформує про його наявність.
Загалом, зарано ще робити висновки – крім необхідної демонстрації, що це не зростання з нуля, а якісь значущі абсолютні значення, добре було б переконатися, що нові користувачі свідомо роблять вибір, якого були раніше позбавлені, і продовжать використовувати обрані браузери.
У чому я особисто сумніваюся…
Альтернативні браузери пішли в ріст у ЄС
Про DCIM у забезпеченні успішної роботи ІТ-директора
+22 голоса |
Це добре, звісно, а чи багато лишилось оглядачів зі рушієм, відмінним від chrome?
Firefox використовує Gecko замість WebKit
Формально живих начебто 4 движка
https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_browser_engines
WebKit
Blink
Gecko
Goanna