`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Alibaba анонсувала AI-окуляри

0 
 

Alibaba анонсувала AI-окуляри

Alibaba представила пару розумних окулярів, що працюють на базі своїх AI-моделей, що стало першим кроком китайської компанії в цій категорії продуктів.

Гігант електронної комерції заявив, що окуляри Quark AI Glasses будуть запущені в Китаї до кінця 2025 року з апаратним забезпеченням, що працює на базі великої мовної моделі Qwen і передового AI-помічника Quark.

Відзначається, що компанія є одним з лідерів в області AI в Китаї та активно випускає нові моделі з функціями, які можуть конкурувати із західними аналогами, такими як OpenAI.

Багато технологічних компаній розглядають пристрої, що носяться, зокрема окуляри, як наступний рубіж в області обчислень поряд зі смартфонами. Quark, який був оновлений в цьому році, нині доступний в Китаї у вигляді додатка. Alibaba вступає в гру з апаратним забезпеченням, щоб більш широко поширювати додаток.

Окуляри Quark AI Glasses — це відповідь Alibaba на розумні окуляри Meta, розроблені у співпраці з Ray-Ban. Китайський технологічний гігант тепер також буде конкурувати з китайським виробником побутової електроніки Xiaomi, який цього року випустив свої власні AI-окуляри.

Alibaba заявила, що її окуляри будуть підтримувати функції гучного зв'язку, потокової передачі музики, перекладу в режимі реального часу і транскрипції зустрічей. Окуляри також оснащені вбудованою камерою.

Alibaba володіє рядом різних сервісів в Китаї, від картографії до онлайн-агентства з продажу подорожей. Її дочірня компанія Ant Group також управляє широко використовуваним мобільним сервісом Alipay. Alibaba заявила, що користувачі зможуть використовувати навігаційний сервіс через окуляри, оплачувати покупки за допомогою Alipay і порівнювати ціни на Taobao, її китайській платформі електронної комерції.

Компанія ще не оприлюднила ціну і технічні характеристики новинки.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT