0 |
Команда з Tonti Laguna (частина групи IT-компаній Netpeak Group) запустила перший український ASO-сервіс – Asolytics. Ціль App Store Optimization (ASO) – збільшити видимість мобільних додатків у магазинах, що своєю чергою допомагає підвищити кількість завантажень.
Більшість популярних ASO-сервісів мають російське походження. Підтримуючи російські продукти, користувачі опосередковано фінансують війну. Раніше Netpeak Group разом з «Міністерством цифрової трансформації України» запустили ініціативу ReplaceRUwithUA про заміну софту російського походження українськими продуктами. Asolytics – це перший повністю український ASO-сервіс.
Велика частка інструментів Asolytics доступна в безплатному тарифі – користувачі вже можуть використовувати інструменти сервісу для просування своїх додатків. Команда Asolytics постійно працює над тим, аби спростити та автоматизувати якомога більше процесів ASO. Це дозволить українським та закордонним додаткам економити час на оптимізації продукту в App Store та Google Play, а також відмовитись від продуктів, які спонсорують державу-терориста.
Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS
0 |