`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Counterpoint: встановлена ємність акумуляторів у нових електромобілях зросла на 22% за рік

0 
 

Встановлена ємність акумуляторів у нових електромобілях зросла на 22% у 2024 році, а частка китайських виробників збільшилася до понад 70%, згідно з останніми даними Global EV Battery Tracker від Counterpoint. Це зростання було зумовлене збільшенням популярності електромобілів та змінами в асортименті електрокарів на ключових ринках.

CATL залишилася лідером ринку з часткою 38%, за нею йде BYD з 18%. Зростання BYD було підтримане сильним внутрішнім попитом і зростанням експорту. «Домінування Китаю на ринку акумуляторів зараз відображає не тільки вартість, але й масштаб, виконання та інтеграцію», – зазначив аналітик Абхік Мукерджі.

LG Energy Solution, Panasonic і SK Innovation втратили частку ринку в 2024 році, незважаючи на зростання обсягів виробництва. На їхні результати вплинули уповільнення попиту на електромобілі в США і його зниження в Європі, а також затримки з розгортанням нових гігафабрик і скорочення обсягів поставок від традиційних виробників оригінального обладнання. Серед інших гравців лише CALB вдалося зберегти стабільну динаміку.

Хоча середня ємність акумуляторів, встановлених на електромобілі (BEV), у 2024 році зросла, загальна середня ємність акумуляторів, встановлених на електромобілі, знизилася на 1% через зростання частки гібридних електромобілів (PHEV), які мають менші акумулятори. Зростаючи з 30% від загального обсягу продажів електромобілів у 2023 році до 37% у 2024 році, PHEV особливо популярні в Європі та Китаї, де вони вважаються практичною альтернативою в умовах повільного розгортання зарядної інфраструктури.

Аналітики зазначають, що майбутні тарифи в США та ЄС на китайські електромобілі та компоненти акумуляторів спричиняють зміни в глобальних ланцюгах поставок, і автовиробники вже переносять виробництво до Мексики, південного сходу США, Індії та Індонезії, щоб уникнути підвищення витрат. Компанії також переоцінюють свої партнерські відносини та стратегії вертикальної інтеграції у виробництві акумуляторів, трансмісій та чіпсетів. «Політичний тиск змушує автовиробників переосмислити, де і як вони будують, — наголосила заступник директора Ліз Лі, додавши. - Локалізовані, гнучкі ланцюги поставок будуть ключовими в майбутньому».

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT