0 |
За даними сервісу DownDetector, різкий сплеск скарг на неможливість отримати доступ до Twitter був зафіксований о 28 грудня 12:00 GMT, а їхнє активне надходження тривало ще понад три години. Під час цього перебою в роботі сервісу Елон Маск повідомив, що виконані «значні зміни в архітектурі внутрішнього сервера» змусять Twitter почуватися швидше».
Примітно, що ця подія була очікуваною з моменту вступу на посаду глави Twitter Елону Маску, оскільки перше, що він зробив – приступив до скорочення персоналу, який відповідає за інфраструктуру, скоротив витрати на хмарні платформи та ініціював хвилю звільнень розробників. Тоді Маск заявив співробітникам, що вони мають бути «надзвичайно хардкорними», і ініціював низку змін платформи, які викликали на ній хаос, включаючи підписку за 8 доларів, яка дозволяла широко використати видачу себе за іншу особу.
В останні тижні повідомлялося, що Twitter закриває свій центр обробки даних у Сакраменто, залишивши лише два майданчики в Атланті та Портленді. Крім них операції Twitter підтримуються хмарними сервісами Amazon Web Services та Google Cloud. Але Маск висловився за скорочення витрат на них, оскільки має намір заощадити не менше 1 млрд дол., у тому числі на резервних серверних потужностях, які покликані згладжувати пікові навантаження.
Під час збою десятки тисяч користувачів повідомили, що не змогли отримати доступ до Twitter, більшість проблем виникало у веб-браузерах комп'ютерів, а не на мобільних пристроях. За даними DownDetector, налічувалося понад 10000 звітів із США, 2500 із Японії та 2500 із Великобританії.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
0 |