`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Продажі преміум-пристроїв вперше перевищили половину глобального доходу від смартфонів у 2022 році

+22
голоса

Продажі преміум-пристроїв вперше перевищили половину глобального доходу від продажу смартфонів у 2022 році

Хоча загальні світові продажі смартфонів у 2022 році впали на 12% у порівнянні з попереднім роком через макроекономічні труднощі, продажі преміум-продуктів (з ціною вище 600 дол.), навпаки, зросли на 1%. Це дозволило цьому сегменту, як вважає Counterpoint, вперше в історії забезпечити 55% від загального доходу світового ринку смартфонів.

Преміум-сегмент, який стабільно випереджає світовий ринок смартфонів, також забезпечив понад п’яту частину загального обсягу продажів у штуках.

Є кілька причин для такого зростання. Попри складні ринкові умови у 2022 році, заможні споживачі мали більший імунітет до макроекономічних труднощів, ніж клієнти з інших верств населення. Як наслідок, продажі на преміум-ринку зросли, тоді як у початковому та середньому сегментах знизилися. Крім того, оскільки смартфони стають все більш важливим елементом їхнього життя, люди готові витрачати більше на свої пристрої і зберігати їх на довший період. Це також одна з причин, чому ціновий сегмент від 1000 доларів і вище торік зростав найшвидше (38% у річному вимірі).

Іншим ключовим фактором зростання стала тенденція «преміалізації» в регіонах. Попит у преміум-сегменті зумовлений тим, що люди хочуть оновити свій останній пристрій. Оновлення спостерігається не лише на зрілих ринках, таких як Північна Америка, а й у країнах з економікою, що розвивається, де споживачі вже на третьому чи четвертому пристрої починають виходити на преміум-ринок.

Продажі преміум-пристроїв вперше перевищили половину глобального доходу від продажу смартфонів у 2022 році

Серед виробників продажі Apple на преміум-ринку зросли на 6%, збільшивши свою частку до трьох чвертей від загального обсягу продажів. Компанія могла б зрости ще більше, якби не перебої з поставками iPhone 14 Pro та Pro Max під час пікового святкового сезону у 2022 році. Apple також виграла від падіння Huawei в Китаї.

За Apple слідувала Samsung, продажі якої знизилися на 5%. Ця компанія втратила можливість виходу на китайський ринок через слабку присутність у регіоні. Запуск серії Galaxy S22 у 2022 році також відбувся набагато пізніше, ніж запуск S21. Однак зростання складних смартфонів стало яскравим моментом для Samsung.

HONOR піднявся з низької бази, розширивши свою частку ринку в Китаї завдяки серії Magic. Бренд зробить глобальний штурм у 2023 році. Google був представлений серед провідних OEM-виробників, які зростали з низької бази, завдяки Pixel 6 Pro і Pixel 7 Pro. Цей виробник посилив свою увагу до сегменту смартфонів. Крім того, більшість китайських вендорів скоротилися, оскільки вони отримують значну частину продажів своїх флагманів на внутрішньому ринку, де умови роботи торік були складними. Крім того, більшість китайських виробників знизили обсяги продажів у 2022 році через складні операційні умови на внутрішньому ринку, звідки вони отримують значну частину своїх продажів флагманських пристроїв.

З точки зору проникнення операційних систем, Android поступається часткою iOS у преміум-сегменті. Остання захопила три чверті всіх продажів смартфонів на преміум-ринку.

Враховуючи його частку в доходах і послідовну траєкторію зростання, преміум-ринок є найважливішим сегментом.

Для Apple зростання на зрілих ринках відбулося завдяки оновленню бази встановлених пристроїв. Екосистема iOS з безліччю пристроїв і сервісів є дуже міцною. Якщо користувач iPhone також володіє Apple Watch або Mac, то наступним смартфоном, який він придбає, швидше за все, буде інший iPhone. Крім того, завдяки високій вартості бренду Apple та поетапному розширенню, її продажі зростають і в країнах з економікою, що розвивається. Втрата Android частки на користь iOS у преміум-сегменті також є однією з причин просування смартфонів Google.

Однак Android може побачити нову хвилю зростання у 2023 році, оскільки ми очікуємо, що цього року більше виробників обладнання випустять складні пристрої в преміум-сегменті. Існуючі складні пропозиції в Китаї розширюватимуться на ринки за межами країни. Цього року, як вважає Counterpoint, ми також побачимо, як HONOR просувається на європейський ринок, щоб завоювати свою частку.

Продажі преміум-пристроїв вперше перевищили половину глобального доходу від продажу смартфонів у 2022 році

 

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

+22
голоса

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT