Як повідомляє Reuters, 25 січня корпорація Microsoft зафіксувало великий збій в роботі її хмарної платформи Azure разом із такими службами, як Teams і Outlook, якими користуються мільйони людей по всьому світу.
Сторінка статусу Azure показувала, що сервіси постраждали в Америці, Європі, Азійсько-тихоокеанський регіоні, на Близькому Сході та в Африці. Не постраждали лише сервіси в Китаї та платформа для урядів.
Збій у роботі Azure, яка має 15 мільйонів корпоративних клієнтів і понад 500 мільйонів активних користувачів, згідно з даними Microsoft, може вплинути на численні служби та створити ефект доміно, оскільки майже всі найбільші компанії світу використовують цю платформу.
Підприємства дедалі більше залежать від онлайн-платформ після того, як пандемія спричинила перехід до більшої кількості працівників, які працюють вдома.
С початку компанія заявила, що виявила проблему з мережевим підключенням пристроїв у Microsoft WAN, що впливає на з’єднання між клієнтами в Інтернеті до Azure, а також на з’єднання між службами в центрах обробки даних.
Пізніше Microsoft повідомила у Twitter, що провела перекомутацію мережі, яка, на її думку, спричиняла проблему, і використовувала «додаткову інфраструктуру для прискорення процесу відновлення».
Microsoft не розголошує кількість користувачів, які постраждали від збою, але дані веб-сайту Downdetector для відстеження збоїв показали тисячі інцидентів на різних континентах.
Через чотири години після перших даних про збій у роботі основні мережеві хмарні сервіси Microsoft повернулися в штатний режим роботи. У компанії поки ще не надали деталей, чому була допущена така глобальна мережева проблема.
Слід зазначити, що збої в роботі платформ Big Tech не є рідкістю, оскільки кілька компаній, починаючи від Google і закінчуючи Meta, стикалися з перебоями в роботі.
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365