`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Поставки ПК у США впали на 23% у 4-му кварталі 2022 року, і падіння продовжиться у

0 
 
Як повідомляє Canalys, продажі ПК (настільних комп'ютерів, ноутбуків і робочих станцій) в США впали на 23% в річному обчисленні в 4 кварталі 2022 року до 16,1 млн одиниць, оскільки попит залишався приглушеним через високу інфляцію та економічну невизначеність.
 
Поставки ноутбуків (включно з мобільними робочими станціями) впали на 24%, а настільних комп'ютерів (включно зі стаціонарними робочими станціями) - на 22%. Поставки планшетів зросли на скромні 2% до 12,6 млн одиниць, оскільки значні знижки та акції під час святкового сезону допомогли очистити роздрібні запаси. За весь 2022 рік поставки ПК в США впали на 18%, тоді як поставки планшетів залишилися незмінними порівняно з 2021 роком. Зважаючи на те, що у 2023 році ринок буде обмежений низьким попитом та постійною корекцією запасів, Canalys очікує, що цього року поставки ПК впадуть ще на 12%, а планшетів - на 15%.
 
«Ринок ПК у США переживає період тривалого спаду, оскільки він бореться з інфляцією, а попит стабілізується після рекордних максимумів пандемії, - говорить аналітик Canalys Брайан Лінч (Brian Lynch). - Хоча споживчі витрати на ПК були слабкими протягом декількох кварталів, комерційні поставки зіткнулися з ще більшим падінням в 4-му кварталі, оскільки бізнес боровся з високими процентними ставками і скороченням бюджетів. Після стрімкого зростання попиту на гібридні робочі ПК у 2021 році та на початку 2022 року комерційні закупівлі нових пристроїв значною мірою сповільнилися або відклалися".
 
Canalys прогнозує подальше зниження поставок ПК до 4 кварталу 2023 року і загальне падіння на 12% у 2023 році. «Можливість подальшого підвищення процентних ставок і деяка нестабільність у фінансовому секторі вказують на більшу невизначеність щодо відновлення комерційного попиту, - сказав Лінч. - Але поліпшення ділових настроїв, такі як зростання індексів менеджерів із закупівель (PMI) у січні та лютому, дають певний оптимізм щодо відновлення пізніше в цьому році, особливо після нормалізації рівня запасів у каналах збуту. Забігаючи наперед, можна сказати, що відновлення ринку ПК прискориться у 2024 році, коли споживчі витрати відновляться, підприємства оновлять Windows 11, а попит на освітні послуги спричинить хвилю масштабного оновлення пристроїв».
 
HP посіла перше місце на американському ринку настільних комп'ютерів і ноутбуків у 4 кварталі з 4,6 мільйонами поставок, але в цілому посіла друге місце у 2022 році після того, як на початку року зіткнулася зі слабкими показниками в освітньому секторі. Компанія Dell, що посіла друге місце в 4-му кварталі, відвантажила більше пристроїв, ніж будь-хто інший у 2022 році, оскільки в першій половині року вона показала хороші результати на комерційному ринку, оскільки попит стимулювали гібридна робота та відкриття нових офісів. Lenovo відвантажила 2,4 мільйона пристроїв у 4-му кварталі, посівши третє місце за підсумками кварталу та року, оскільки її поставки впали на 23%. Найменше падіння серед топ-вендорів у 2022 році спостерігалося в Apple, оскільки її нові пристрої серії M сприяли оновленню та залученню нових користувачів протягом року. Asus замкнув п'ятірку лідерів у 4 кварталі, але Acer забезпечила собі останнє місце за загальним обсягом поставок у 2022 році.
 
Apple закріпила своє домінування на ринку планшетів США у 2022 році, відвантаживши 5,8 мільйона iPad у 4-му кварталі та забезпечивши собі загальну частку ринку в 42% у 2022 році. Amazon зазнав незначного зниження поставок у 4-му кварталі, але в цілому зріс на 6% у 2022 році. Samsung утримався на третьому місці, зрісши на 15% у 4-му кварталі завдяки високим показникам у святковий сезон. TCL продемонструвала вражаюче зростання на 79% торік, оскільки вона відновила фокус на планшетах, випустивши кілька нових пристроїв. Поставки планшетів Microsoft впали на 42% у 4 кварталі, але компанія зберегла свою позицію серед п'яти найбільших постачальників у 2022 році.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT