+11 голос |
Запрошуємо на безплатний вебінар «Помилки В2В аутріча, яких варто уникати в 2023 році».
Дата: 17 березня, 10:00-11:00
Мова вебінару: українська
Ключові питання для обговорювання:
- Що таке Crisis of disconnection, і як він впливає на В2В-продажі;
- Чому CRM-системи почали вступати в гру на стадіях холодного аутріча;
- Правила гарного тону В2В аутріча – від першого контакту до повної автоматизації;
- Новітні інструменти для ефективного аутбаунду;
- Помилки аутріча, яких варто уникати.
На цьому вебінарі-дискусії ми поговоримо про те, чому сьогодні все важче отримати нових клієнтів за допомогою аутбаунд активностей, та чому СRM-системи почали вступати в гру на етапі холодного аутріча.
Розглянемо критичні помилки під час холодних комунікацій з клієнтами, а також на прикладі HubSpot, його інструментів та додатків, як ефективно автоматизувати комунікацію з клієнтами від моменту отримання холодного контакту, щоб організувати демо в один клік та збільшити конверсії до п’яти разів.
Спікери:
Вікторія Абед, Chief Revenue Officer at ROI4Presenter
Має 14 років досвіду роботи у міжнародному B2B-бізнесі. З 2010 працює в Tech і SaaS індустріях, 13 років досвіду в маркетингу та 6 років у продажах. Очолювала відділ маркетингу та продажів в Adobe Systems (Україна та СНД), Allbiz, Weblium та «Bitrix24 Україна». Понад 7 років розвиває професіоналів з продажу та маркетингу, як наставник та ментор.
Сергій Таборанський, Business Development Manager HubSpot, компанія Softprom
Більше 8 років в бізнес девелопменті IT-продуктів. Експерт з CRM-систем, має багаторічний досвід впровадження CRM HubSpot в українських та зарубіжних компаніях.
Реєстрація за посиланням.
Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS
+11 голос |