`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Sergey Petrenko

Software-defined Train

0 
 

Ось ви все Apple, Google, «монополія апсторів» – дрібно це все. Поїзди – оце круто. У Польщі одна регіональна залізниця вирішила заощадити на обслуговуванні куплених нею пасажирських поїздів Impuls від компанії Newag і найняла для цього незалежну (від виробника) компанію. Після того, як сервісні роботи було закінчено, кілька поїздів відмовилися заводитися. Ситуація була відверто загрозливою (поїздів не вистачало для забезпечення перевезень), коли хтось із персоналу набрав у гуглі «польські хакери», і зрештою до проблеми долучилися білі хакери з групи Dragon Sector.

Їм вдалося розібратися із загадковими помилками та виявити, що в поїздах працює система розпізнавання workshop-detection, яка починає перешкоджати роботі, якщо виявлено втручання неавторизованого механіка. Коротко кажучи, виробник робить з поїзда «цеглину», якщо його ремонтує хтось інший, показуючи безліч повідомлень про порушення копірайту і навіть начебто маючи можливість заблокувати поїзд віддалено.

Хакерам вдалося обійти ці обмеження і запустити поїзди. А виробник тепер відмовляється від відповідальності й заявляє, що нічого такого не робив і взагалі погрожує судитися з хакерами за наклеп. Наполягаючи при цьому, що помилки були спричинені недостатньою кваліфікацією ремонтників, бо обслуговувати поїзди мають тільки співробітники виробника.

Software-defined Train

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT