`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Sergey Petrenko

Курйозний прецедент

Норвезьке «Управління із захисту даних» (Datatilsynet) заборонило компанії Meta (Facebook) показувати персоналізовану рекламу користувачам країни, ґрунтуючись на поведінкових профілях і навіть можливому розміщенні. Заборона набуває чинності з 4 серпня і триватиме три місяці. Показ реклами загалом не забороняється. Але для її таргетингу на користувача дозволено використовувати тільки публічну інформацію, зазначену в його профілі.

Цікаво, що під заборону також потрапляє реклама, заснована на location користувача. Неясно, чи мається на увазі положення, що визначається технічними засобами, на підставі IP, наприклад. Якщо і такий геотаргетинг заборонений, то не дуже зрозуміло, як Meta може технічно дотриматися заборони. Адже для цього треба визначити, що користувач перебуває в Норвегії. А якщо він у Норвегії, то визначати його місце розташування не можна.

Курйозний прецедент

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT