Европейская организация экономического сотрудничества и развития опубликовала рейтинг успеваемости школьников в таких базовых областях, как чтение, математика и научные дисциплины.
Топ стран:
- КНР (материковая часть, Шанхай)
- Южная Корея
- Финляндия
- КНР (Гонг-Конг)
- Сингапур
- Канада
- Новая Зеландия
- Япония
- Австралия
- Нидерланды
В Newsweek Роберт Самуэльсон приводит политически корректную позицию Министерства образования США (17 месте в рейтинге), которая гласит, что кабы в рейтинг включать только европеоидных американцев, то страна бы оказалась на уровне Канады, а если ограничиться школьниками с азиатскими корнями, то и Гонг-Конг в сторонку можно было бы подвинуть.
P.S. Украина в этом рейтинге не представлена. Польша заняла в нем 15 место, Венгрия - 26, Чехия - 34, Россия - 43, Болгария - 46, Румыния - 49.
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
+46 голосов |
В значній мірі солідаризуюсь з позицією міністерства освіти США, а стаття мала б називатись "Де діти краще вчаться?" Якість знань залежить від великого числа факторів, серед яких якість навчання далеко не провідний. Два ключових фактора - інтелект і мотивація в своїй основі мають генетичний компонент і практично не піддаються особистісній корекції. Крім того середній показник мало прогностичний, оскільки основний прогрес суспільства визначається обдарованою і мотивованою меншістю.
Американці натомість мають гнучку і конкурентну вищу школу, а також набили руку на викачуванні мізків з усього світу.
Шана автору за постійний і нетривіальний інтерес до теми.
Дякую. На жаль щодо освіти і її значенні в сучасному суспільному розвитку і снує величезна кількість начебто очевидних проте, глибоко хибних стереотипів, а освітнє середовище жахливо обмежене і консервативне.
"... інтелект і мотивація в своїй основі мають генетичний компонент ..."
Що за расистська маячня?
Неписьменний полінезієць використовує свій мозок набагато краще чим більшість наших сучасників. Проте не оперує спільними з нами категоріями та не має відповідного культурного базису.
Якщо для набуття соціального статусу необхідно бути крутішим "на районі" або відбути два строки то звідки візьметься мотивація?
Дедушку Уотсона почитайте.
-
Дилетант широкого профиля
Какого из восьмерых?
Мається на увазі Джеймс Уотсон, генетик і Нобелівський лауреат. (http://lenta.ru/news/2007/10/17/dna/) . Хоча це лише спостереження і приватна думка авторитетної людини.
Расизм (хоча точніше говорити про дискримінацію за генетичним фактором) звичайно річ аморальна. Проте наука і мораль – це різні форми суспільної свідомості, які звичайно дуже тісно взаємодіють, оскільки моральна позиція часто шукає підтримку в наукових фактах.
Про психогенетику інтелекту можна читати у Роберта Пломіна – провідного фахівця в цій галузі. Не гріх знати про спадок, в тому числі сумний, наукових пошуків Френсіса Гальтона - фанатичного прихильника точних методів в психології.
А те, що сучасна наука лише на порозі розуміння природи взаємодії генетичної організації організму з поведінковими проявами – читайте про «темновий» геном http://lenta.ru/articles/2010/12/23/science2010/
В Канаде белых тоже почти нет :)
Но в Канаде сильнейшая социальная политика государства.
А вообще правильный рейтинг - где внимание к обучению детей есть со стороны правительства - там и хорошо учат.
Помните СССР? лучшее образование в мире было, учителя, воспитатели в пионерлагерях и т.п. - это были не зазорные профессии.
А сейчас учитель в школе самой высшей категории и с максимальным числом уроков получает максимум! 2000 грн. Выживают только за счет репетиторства.
Не повторюйте чужих дурниць. Освіта в СРСР була сама звичайна. До того ж, у різних республіках різна. Вчитель ніколи багато не отримував і так само заробляв репетиторством та подарунками "вдячних" учнів та їх батьків. Про вихователів у таборах взагалі окрема розмова. Досить вже тут лозунгами розкидатися. Пора б власною головою думати.
Згоден, що найкраща радянська освіта - міф. Хоча і не сама погана, оскільки була демократична і відносно рівна. Дійсно талановитим і наполегливим шляхи до успіху відкривала. Маю радянський вчительський досвід і два пострадянських наукових ступеня (російський і український) з педагогічної психології.
Україна істотно постраждала від відтоку кращого генофонду спочатку в Москву, а тепер на Захід. Це не смертельно, але вимагає часу на відновлення, а час в сучасному світі час -надзвичайно дефіцитний ресурс.