Сервіс для створення графіки та презентацій Canva оголосив про придбання стартапу MagicBrief, який спеціалізується на аналізі ефективності реклами.
Наглядачі зазначають, що це вже 12-та угода з поглинання в історії Canva, що свідчить про стратегічне розширення її функціональності - цього разу в бік маркетингової аналітики.
MagicBrief, заснований у 2022 році, надає інструменти для оцінки рекламних витрат, залучення користувачів і вивчення ефективності кампаній конкурентів. Стартап має 14 працівників і базується в Сіднеї - так само, як і Canva. У 2023 році MagicBrief залучив 2 млн дол. інвестицій від Archangel і Blackbird, перших інвесторів Canva.
Canva повідомила, що нові можливості MagicBrief будуть інтегровані в один із її майбутніх продуктів, реліз якого заплановано пізніше цього року.
Наразі Canva обслуговує понад 240 млн користувачів, має понад 5 500 працівників і генерує понад 3 млрд дол. щорічного доходу. За словами співзасновника та операційного директора компанії Кліффа Обракті (Cliff Obrecht), на рахунках Canva знаходиться 1 млрд дол., і вихід на IPO цього року не планується.
«Ми віримо, що саме завдяки AI можемо справді демократизувати маркетинг і дати змогу командам робити більше з меншими ресурсами», - зазначив Обракті.
Варто додати, що Adobe - головний конкурент Canva - також має власні аналітичні інструменти. Компанія ще раніше розширила свої можливості за межі креативного ПЗ, представивши АІ-сервіси для створення реклами, відстеження її ефективності та аналітики кампаній.
Захищені ноутбуки Getac B360 - нове покоління мобільної продуктивності для роботи в екстремальних умовах