`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Sergey Petrenko

Страховка від «галюцинацій» AI

+11
голос

Страховики Lloyd's of London запустили новий продукт для компаній, що покриває збитки від несправних AI-інструментів. Поліси, розроблені стартапом Armilla за підтримки Y Combinator, покриватимуть судові витрати та компенсації, якщо компанія зіткнеться з позовами через некоректну роботу штучного інтелекту.

Необхідність такої страховки стає дедалі очевиднішою на тлі почастішання дорогих помилок і «галюцинацій» AI. Наприклад, чатбот Virgin Money просив вибачення за те, що насварив клієнта за використання слова «virgin»; бот кур'єрської служби DPD лаявся на клієнтів і називав свого власника «найгіршою службою доставки у світі»; а Air Canada за рішенням суду довелося дотримуватися знижки, яку їхній чатбот просто вигадав.

Страховка Armilla спрацює не за будь-якої помилки AI, а якщо система працюватиме гірше від заявлених характеристик. Наприклад, якщо чатбот, який спочатку давав точні відповіді в 95% випадків, почне давати їх тільки в 85%.

Це побічно може свідчити, що якість чатботів уже досягла певного рівня – якщо вже страховики зрозуміли, як визначати ризики за такого страхування.

Страховка від «галюцинацій» AI

Kingston повертається у «вищу лігу» серверних NVMe SSD

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT