`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

IT-Enterprise допомогла НАЗК вдвічі прискорити опрацювання звернень громадян

0 
 

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) разом з IT-Enterprise оновили бізнес-процеси роботи контакт-центру. Це дозволило вдвічі пришвидшити опрацювання звернень громадян внутрішньою командою НАЗК.

Цифрові інструменти й оптимізований функціонал модуля CRM дають змогу підрозділам НАЗК ефективно контролювати навантаження на контакт-центр, а також вдосконалювати сервіс – скорочувати час очікування в черзі, тривалість утримання вхідного дзвінка під час розмови, продуктивність роботи оператора тощо.

Оновлена версія процесів спростила й доступ до BI-аналітики, яка зіставляє показники діяльності контакт-центру загалом і персоналізовано по кожному співробітнику. Це сприяє швидкому реагуванню на запити й оперативній підтримці клієнтів.

Загалом проєкт рефакторингу контакт-центру CRM забезпечив ефективнішу загальну комунікаційну продуктивність НАЗК. Завдяки цифровим інструментам та тісній співпраці з IT-Enterprise агентство й далі вдосконалює механізми зворотного зв’язку, забезпечуючи громадянам оперативну та якісну підтримку.

Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT