`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

VR-гарнітура Beyond 2 від Bigscreen забезпечить збільшене поле зору та чіткість зображення

0 
 

VR-гарнітура Beyond 2 від Bigscreen забезпечить збільшене поле зору та чіткість зображення

Компанія Bigscreen анонсувала VR-гарнітуру нового покоління Beyond, обіцяючи значне збільшення поля зору (FOV) і чіткості зображення завдяки новим лінзам типу «млинець». Bigscreen також робить тонку і легку гарнітуру привабливішою для домашніх і корпоративних користувачів завдяки новій регульованій між зіничної відстані (IPD), що регулюється, і опціональному універсальному інтерфейсу для обличчя Lightseal.

Bigscreen випускає дві версії своєї наступної гарнітури - Beyond 2 і Beyond 2e. Beyond 2e містить все те ж саме, що і Beyond 2, але з дуже невеликим набором функцій відстеження погляду, який, як стверджується, містить комп'ютерний зір на основі штучного інтелекту для відстеження з низькою затримкою, орієнтований на конфіденційність, і інтегрований зі SteamVR, OpenXR і платформами на кшталт VRChat, а бета-програму запустять влітку 2025 року.

Ціна гарнітур становить $1019 (Beyond 2) і $1219 (Beyond 2e), але Bigscreen робить знижку для власників оригінальної Beyond, довівши її до $849 і $1049 відповідно.

За словами компанії, перші партії будуть випущені у квітні, а опціональне кріплення для ремінця в стилі halo буде випущено в III кварталі 2025 року. Обидві моделі Beyond 2 будуть доступні в трьох колірних варіантах: Carbon Black, Crystal Clear і Nuclear Orange.

Як і Beyond 1, нова тонка і легка VR-гарнітура для ПК використовує стандарт відстеження SteamVR, що охоплює підтримку базових станцій SteamVR 1.0 і 2.0, а також звичайних аксесуарів SteamVR, як-от трекери для тіла та контролери типу Valve Index.

Попри те, що Beyond 2 не отримає збільшення роздільної здатності, оскільки гарнітура оснащена тими самими подвійними 1-дюймовими micro-OLED 2 560×2 560, що й оригінальні Beyond (2023), найпомітнішим поліпшенням Beyond 2, безсумнівно, є використання нових млинцевих лінз. Нова конструкція лінз, як стверджується, збільшує FOV до 116 градусів за діагоналлю порівняно зі 102 градусами в оригіналу.

Крім того, пристрій став легшим: він важить на 16% менше, ніж оригінальний Beyond, і тепер важить всього 107 г - помітно легше автономних гарнітур, таких як Meta Quest 3 (515 г) або Apple Vision Pro (650 г), а також інших ПК VR-гарнітур в категорії тонких і легких, таких як надлегка MaganeX 8K, яка готується до випуску (179 г).

Попри незмінні дисплеї, Bigscreen стверджує, що в Beyond 2 поліпшено яскравість і значно знижено кількість відблисків. «Новий дизайн лінз «млинець» значно поліпшений порівняно з Beyond 1 завдяки повній чіткості від краю до краю та дуже великій зоні найкращого сприйняття», - кажуть у компанії.

Уперше в Beyond 2 з'явився регульований механізм IPD, який можна змінити за допомогою інструменту, що додається. Видимі мітки на внутрішньому боці гарнітури показують поточну настройку IPD в міліметрах для обох лінз, так що користувачі можуть налаштовувати кожну лінзу незалежно для досягнення найкращої чіткості огляду.

ETAP та Schneider Electric презентували перший у світі цифровий двійник для моделювання AI-фабрики

Компанія називає новий механізм IPD «значним поліпшенням» порівняно з фіксованою системою IPD від Beyond 1, яка вимагала вибору з 18 різних розмірів і змушувала користувачів сканувати своє обличчя за допомогою iPhone для отримання необхідного користувацького інтерфейсу обличчя.

Хоча Beyond 2 підтримує ті самі подушки, що й Beyond 1, кріплення Halo постачається з універсальним інтерфейсом Lightseal. Усе це нібито робить Beyond 2 більш привабливим для домашніх користувачів, які бажають отримати більше можливостей для спільного використання, а також для корпоративних користувачів.

Крім того, багато аксесуарів оригінального Beyond, як стверджується, працюватимуть із Beyond 2, включно з п'ятиметровим оптичним кабелем fiver, сполучною коробкою, ремінцем Audio Strap і м'яким чохлом. Примітно, що вставки для рецептурних лінз, вироблені до 2025 року для Beyond 1, працюватимуть з Beyond 2, проте вони не підійдуть для Beyond 2e. Вставки для рецептурних лінз, випущені 2025 року і пізніше, сумісні з Beyond 1, 2 і 2e, повідомляє Bigscreen.

Гарнітура постачається з м'яким ремінцем у комплекті, проте Bigscreen також випускає нещодавно анонсоване кріплення в стилі halo, яке надійде в продаж у третьому кварталі 2025 року і, за словами компанії, натхненне окулярами нічного бачення.

Кріплення halo має тонкі налаштування нахилу і відстані між очима і підтримує безліч конфігурацій, зокрема з кріпленням halo lightseal, яке входить до комплекту, оригінальними призначеними для користувача інтерфейсами Beyond для обличчя або взагалі без них.

Як кріплення, а не суцільний ремінець, аксесуар сумісний з різними ремінцями, включно з м'яким ремінцем з комплекту постачання, Audio Strap від Bigscreen, а також варіантами сторонніх виробників.

Bigscreen прийматиме замовлення на Beyond 2 через свій вебсайт, постачатиметься новинка із заводу в Лос-Анджелесі покупцям у США, Канаді, Японії, Великобританії, Європі, Новій Зеландії та Австралії. За словами компанії, наприкінці цього року вона також планує вийти на ринки таких країн, як Південна Корея, Мексика, Ізраїль та ОАЕ.

 

Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT