Microsoft об'єднала технологію, що лежить в основі ChatGPT, зі своєю Power Platform, яка дозволяє розробляти додатки з невеликим обсягом кодування або взагалі без нього.
Великі технологічні компанії від Alphabet до Baidu прискорюють інтеграцію генеративного АІ - технології, яка набула популярності завдяки своїй здатності генерувати текстові відповіді на запити, схожі на людські - у свої пропозиції.
Microsoft заявила, що лінійка інструментів бізнес-аналітики і розробки додатків в рамках Power Platform, включаючи Power Virtual Agent і AI Builder, була оновлена.
Power Virtual Agent, інструмент для створення чат-ботів, тепер може підключатися до внутрішніх ресурсів компанії, щоб генерувати резюме щотижневих звітів і запитів клієнтів.
Microsoft також додає асистента до таких інструментів, як Dynamics 365 Sales і Viva Sales, щоб створювати резюме зустрічей, інформацію про продукти та ціни, а також інсайти із записаних дзвінків у Teams.
Тепер маркетологи зможуть значно спростити свій робочий процес за допомогою АІ-помічника, попросивши його переглянути свої дані, поставивши йому запитання, на які він зможе відповісти, надавши їм узагальнені звіти. Раніше їм доводилося вручну створювати складні запити, сегментувати власні звіти про клієнтів і читати їх вручну, щоб дійти до власних висновків. З Copilot асистент зі штучним інтелектом виконуватиме більшу частину важкої роботи за них, розумітиме їхні потреби і навіть робитиме пропозиції на основі ключових тем, наявних електронних листів, релевантної тематики тощо.
Dynamics 365 Business Central зможе швидко генерувати яскраві описи продуктів для магазинів.
«Наступна ера бізнес-додатків трансформується завдяки генеративному АІ, - наголосив Чарльз Ламанна (Charles Lamanna), корпоративний віце-президент з бізнес-додатків і платформ Microsoft. - Користувачі все частіше будуть очікувати, що їхні програми для управління відносинами з клієнтами та планування ресурсів підприємства включатимуть експертизу на основі штучного інтелекту».
Ланцюги поставок також отримують допомогу від штучного інтелекту з можливостями Copilot, який зможе використовувати асистента для кращого прогнозування збоїв, використовуючи доступ до новин, прогнозів погоди та інформації про постачальників, щоб проактивно виявляти потенційні проблеми.
У понеділок Microsoft також повідомила, що генеральний директор Сатья Наделла проведе захід 16 березня, щоб обговорити "переосмислення продуктивності за допомогою штучного інтелекту".
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365