`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Sigma Software допомогла Eldorado.ua швидко зменшити навантаження на контакт-центр на третину

0 
 

Компанія Sigma Software повідомляє, що на запит ритейлера Eldorado.ua розробила та втілила систему автоматизованих клієнтських комунікацій, а саме інтеграцію чатбота з контакт-центром, що отримує до 30 тис. звернень щоденно. Особливістю цього проєкту стали терміни реалізації – декілька тижнів, та мінімальний розмір команди: чотири розробники з боку Sigma Software та один прожект менеджер, два аналітики й три розробники з боку команди Eldorado.ua.

Така швидкість у реалізації системної диджиталізації стала можлива завдяки low-code платформі Corezoid. В результаті навантаження на контакт-центр було зменшено на третину.

Eldorado.ua має справу із понад 10 млн клієнтських звернень на рік. Для того, щоб надати своїм клієнтам багатоканальний досвід і забезпечити швидкий зв’язок та докладну інформацію під час замовлення товарів, ще у 2021 році компанія почала стратегію глибокої трансформації та цифровізації процесів.

На тлі запиту від клієнтів щодо зменшення часу очікування, компанія почала шукати цифрове рішення для автоматизації та розширення можливостей роботи свого контакт-центру через додавання нових каналів зв’язку, зокрема віджет веб-сайту та чат-боту.

Оскільки для Eldorado була важлива можливість оперативно підлаштовувати рішення під вимоги бізнесу, було вирішено розробляти автоматизовану систему клієнтської підтримки на базі low-code платформи Corezoid.

Статистика й аналітика, які збирає нова система клієнтської підтримки, дає змогу оцінити якість сервісу, визначити кількість та теми звернень клієнтів, простежити причини, через які звернення залишаються без відповіді. Таким чином, Eldorado.ua отримала ще один канал інформації для покращення клієнтського сервісу та своєї роботи на стратегічному рівні. Наразі компанія засвоює всі можливості системи, поступово збільшує команду операторів, які працюють через чати, і планує подальшу цифровізацію процесів.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT