`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Amazon зтягує майже половину заробітку з партнерів на своєму маркетплейсу

0 
 
Продавці на Amazon Marketplace платять компанії комісійні у розмірі понад 50% від продажу кожного продукту. Новий звіт Marketplace Pulse показав, що Amazon підвищив відрахування, які продавці повинні сплачувати за зберігання на складах компанії, пакування і доставлення, а також рекламу на сайті.
 
Як повідомляє Gizmodo, згідно з отриманим звітом, комісійні поступово зростали з 2016 року, але продавці не дуже це відчували через приплив клієнтів і значне збільшення продажів під час пандемії COVID-19. Однак у звіті йдеться про те, що продажі різко впали, коли локдауни були зняті та покупці звернулися до звичних речей.
 
Marketplace Pulse повідомив, що Amazon отримує 15% від транзакції, або реферальну комісію, від продавців, які також сплачують від 25% до 35% у вигляді комісії за виконання замовлення і 15% за рекламу та просування на сайті.
 
Середній розмір комісійних, зібраних Amazon минулого року, зріс до 51,8% з 35,2% у 2016 році, а представник компанії повідомив Gizmodo в електронному листі, що комісія, яку стягують з продавців, базується на вартості та інвестиціях, які Amazon ставить на перше місце.
 
Marketplace Pulse повідомив, що доходи компанії від реклами зросли на 18,9% у четвертому кварталі минулого року, але це було значно менше порівняно з попереднім роком, коли реклама зросла на 32,2%.
 
Продавці не наважуються підіймати ціни, навіть якщо вони намагаються підняти свій заробіток, як показав звіт. Власники малого бізнесу також перейшли на власну доставку посилок замість того, щоб використовувати склад Amazon, і витрачають менше коштів на рекламу на місці.
 
«Цим малим підприємствам стає все важче і важче бути прибутковими, тому що вони витрачають все більше і більше грошей на комісії Amazon, - сказав Bloomberg Юозас Казюкенас (Juozas Kaziukenas), засновник і головний виконавчий директор Marketplace Pulse. - У Amazon може виникнути спокуса продовжувати збільшувати збори, тому що вона перебуває у скрутному становищі, але тут необхідно досягти певної рівноваги».
 
Прессекретар Amazon повідомив Gizmodo, що центр виконання замовлень компанії все ще коштує в середньому на 30% дешевше, ніж стандартні послуги доставки, пропоновані сторонніми операторами.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT