`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Бізнес Sony з віртуального виробництва зростає щороку на 35%

0 
 
Як пише Reuters, Sony Group збільшує увагу до віртуального виробництва, де спостерігається випереджаюче зростання, за словами керівника компанії.
 
Цей бізнес, який пропонує віртуальні виробничі потужності для кінематографістів і телерадіокомпаній, передбачає використання стіни зі світлодіодних панелей, на яких відображаються зображення, які інтегруються в сцену під час фільмування.
 
Будучи альтернативою зеленим екранам, де цифрові ефекти додаються на більш пізньому етапі, переваги системи включають більш реалістичні відображення, створені світлом від панелей, і більше занурення для акторів на знімальному майданчику.
 
Sony бачить свою перевагу в тому, що компанія є сильним виробником обладнання - конгломерат виробляє все, від датчиків зображення для камер до надвеликих світлодіодних відеостін - і має досвід у кіновиробництві, будучи головним гравцем у Голлівуді.
 
В останні десятиліття Sony відмовилася від проблемних напрямків електроніки, щоб зосередитися на іграх, фільмах і музиці, але все ще виробляє апаратне забезпечення, наприклад, кінокамери. Компанія є інвестором Epic Games, чий рушій Unreal Engine використовується для створення цифрових середовищ.
 
Sony заявляє, що її бізнес з віртуального виробництва зростає приблизно на 35% щороку, швидше, ніж ринок загалом, причому очікується, що все більша частка продажів припадатиме на сервіси.
 
Компанія впроваджує кращі панелі, камери та сервісні опції, а також пропонує «об’ємне захоплення», коли виступи знімаються з різних ракурсів для перегляду у віртуальній реальності.
 
«Ринок все ще перебуває в зародковому стані, тому у Sony є можливість для розширення», - сказав Кота Езава (Kota Ezawa), аналітик Citigroup.
 

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT