СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ
Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях
Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.
Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары
|
|
>GlobalLogic
Новость
20 августа 2025 г., 10:25
GlobalLogic, компанія групи Hitachi, оголосила VelocityAI Testing – рішення, що інтегрує інтелектуальні технології та забезпечує контроль якості на всіх етапах життєвого циклу створення програмного забезпечення в момент їх виконання, та дозволяє значно прискорити цикл розробки.
Новость
5 июня 2025 г., 12:35
GlobalLogic, компанія Hitachi Group, оголосила про призначення на посаду керівника європейського регіону Юлії Штукатурової, лідерки з більш ніж 17-річ
Новость
Новость
12 марта 2025 г., 13:35
Компанія GlobalLogic, що входить до Hitachi Group, анонсує запуск VelocityAI – комплексного пакета рішень на основі AI, який допомагає бізнесу перетворювати ідеї на реальні результати.
Новость
18 декабря 2024 г., 16:35
GlobalLogic оголошує про партнерство з Nokia для прискорення впровадження передових 5G та 4G рішень для бізнесів. Угода розширить екосистему АРІ, яку Nokia будує з операторами, розробниками ПЗ і гіперскейлерами.
Новость
10 сентября 2024 г., 14:25
Фахівці вважають, що до 2035 року, 37% новопридбаних авто матимуть розширені можливості автономного керування. За прогнозами, ринок самокерованих авто сягне 557 млрд дол. до 2026 року (з $54 млрд у 2019).
Новость
26 июня 2024 г., 10:35
Попри світову рецесію, бізнеси продовжують інвестувати в новітні розробки. Фахівці «GlobalLogic Україна» назвали головні напрямки, в яких зацікавлені міжнародні бізнеси. А також розповіли, як до них дотичні українські розробники.
Новость
30 мая 2024 г., 15:35
Компанії Hitachi та Google Cloud оголошують про початок партнерства з метою прискорення інновацій і підвищення продуктивності за допомогою генеративного ШІ.
Новость
Новость
24 апреля 2024 г., 16:35
Команда українських інженерів GlobalLogic розробила демо гри, в якій за допомогою технологій штучного інтелекту неігрові персонажі (non-playable characters, NPC) можуть спілкуватися з гравцями та між собою. Така інновація пришвидшує створення ігор для розробників та дарує новий досвід для користувачів.
|
|

|