0 |
Китайський технологічний гігант Tencent Holdings у середу презентувала підсумки минулого кварталу.
Компанія зазнала свого першого в історії квартального падіння продажів через обмеження уряду Китаю на “ігровий час”, а також блокування через COVID-19 і ослаблення економіки, яке приводи до скорочення продажів реклами.
Для ігрового гіганта та власника платформи обміну повідомленнями WeChat, який повідомляв про двозначне зростання майже щокварталу з моменту виходу на біржу у 2004 році.
Компанія повідомила, що виторг знизилася на 3% до 134 мільярдів юанів (19,78 млрд дол.) за три місяці, що закінчилися 30 червня, зі 138,3 мільярдів юанів роком раніше.
Чистий прибуток, впав на 56% до 18,6 млрд юанів, що нижче оцінки аналітиків у 25 млрд юанів.
Дохід від онлайн-ігор, найбільшого джерела прибутку Tencent, зменшився як локально, так і за кордоном, причому кожен зменшився на 1%.
Її сервіси соціальних мереж повідомили про збільшення доходу на 1%, оскільки WeChat заробив більше від відеовмісту.
Tencent повідомила про 18,6 мільярда юанів (2,74 млрд дол.) доходу від реклами в другому кварталі, що на 18%, оскільки рекламодавці залишаються обережними зі своїми бюджетами, але не так погано, як очікували деякі аналітики.
Зростання доходу від фінтех і бізнес-послуг компанії сповільнилося до 1% до 42,2 мільярда юанів (6,22 млрд дол.) через вплив карантину на бізнес.
Tencent планує продати всю або більшу частину своїх акцій у компанії з доставки їжі Meituan на суму 24 млрд дол., щоб заспокоїти національного регулятора, як повідомляє Reuters.
Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365
0 |