+11 голос |
Archidata Services, компанія з Нью-Йорку що займається 3D-скануванням та автоматизованим проєктуванням для архітектурної, інженерної та будівельної галузей, за допомогою OntargIT оновила процес роботи з клієнтами завдяки впровадженню Microsoft Dynamics 365 Sales. Тепер вона має перспективне бізнес-рішення, яке інтегроване з сучасною хмарною телефонією та сервісами Microsoft 365 для забезпечення ефективної роботи для співробітників та клієнтів.
Інформація про ліда, його запити, нагадування про подальшу комунікацію та детальна взаємодія з менеджером зберігається в єдиній CRM-системі. Тепер за допомогою Dynamics 365 Sales менеджер може створювати персоналізовані листи-нагадування для лідів, за яких він відповідальний, використовуючи персональні шаблони. Ця функція допоможе укріпити взаємовідносини з компанією ще на початку шляху потенційного клієнта. В межах цього процесу компанія використовує можливості SharePoint та Microsoft Teams для зберігання та передачі даних між відділами та співробітниками. Також Archidata об’єднала наявні телефонні комунікації з CRM та середовищем Microsoft Teams (Microsoft Phone System, використовуючи послуги телефонного зв’язку від Microsoft).
Керівник проєкту отримує всю інформацію про проєкт та його деталі через сповіщення в Microsoft Teams, паралельно отримуючи доступ до тек з даними в Microsoft 365. Використовуючи Microsoft Lists, співробітники слідкують за усіма етапами проєкту, ведуть статус роботи для всіх підрозділів та обмінюються усіма даними в одній системі.
Хмарні функції Microsoft Dynamics 365 Sales дозволяють командам співпрацювати в реальному часі та легко ділитися необхідними даними та результатами роботи над проєктами між підрозділами.
Таким чином Archidata отримала не просто систему, яка допомагає покращити процес продажу та взаємовідносини з реальними та потенційними клієнтами, але й покращила взаємодію співробітників в усіх підрозділах компанії.
Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS
+11 голос |