Xiaomi провела глобальний анонс флагманських Xiaomi 15 і Xiaomi 15 Ultra

3 март, 2025 - 12:25

Xiaomi провела глобальний анонс флагманських Xiaomi 15 і Xiaomi 15 Ultra

Компанія Xiaomi випустила свій новий флагманський смартфон, продовжуючи просування на ринок пристроїв високого рівня.

Ціна Xiaomi 15 стартує від 999 євро, а Xiaomi 15 Ultra - від 1499 євро.

Обидва пристрої працюють на базі мобільної платформи Qualcomm Snapdragon 8 Elite Mobile Platform.

Xiaomi 15 Ultra оснащено 6,73-дюймовим AMOLED-дисплеєм (3200×1440), він має металевий корпус і захист від пилу та вологи стандарту IP67. Апарат оснащено акумулятором 5410 мА-год.

Модель має 32-мегапіксельну фронтальну камеру з діафрагмою f/2.0. Що до основної камери - тут відразу чотири датчики: основний 1-дюймовий сенсор на 50 Мп з діафрагмою f/1.63, перископічний на 200 Мп з 8,6-кратним гібридним зумом, а також ширококутна камера 50 Мп та телевік 50 Мп. Xiaomi 15 Ultra може знімати відео 8K з 30 кадрами за секунду або 4K зі 120 кадрами за секунду.

Трохи компактніший Xiaomi має дисплей LTPO OLED з діагоналлю 6,36 дюйма (2670×1200) та батарею на 5400 мА-год.

Щодо фотоможливостей: фронтальна камера на 32 Мп, основна містить три датчики на 50 Мп - сенсор з підтримкою оптичної стабілізації зображення, ширококутний модуль та телеоб'єктив з п'ятикратним оптичним зумом.

«Xiaomi була надзвичайно успішною у створенні свого бренду за допомогою доступних технологій, але зараз компанія рухається вгору по ланцюжку створення цінності, оскільки все більше переходить на пристрої преміумкласу», - зазначив Бен Вуд (Ben Wood), головний аналітик CCS Insight, в інтерв'ю телеканалу CNBC.

За даними IDC у 2024 році світові постачання смартфонів Xiaomi зросли на 15,4% порівняно з попереднім роком, випередивши за цим показником конкурентів, включаючи Samsung та Apple. Частка компанії на світовому ринку зросла до 13,6% з 12,5% у 2023 році.

Минулого року компанія вийшла на ринок електромобілів з моделлю SU7, оскільки прагне диверсифікувати свою діяльність за межі споживчої електроніки. Xiaomi навіть привезла автомобіль на Всесвітній мобільний конгрес у 2024 році, представивши його на великому стенді та створивши ажіотаж.

Франциско Джеронімо (Francisco Jeronimo), віцепрезидент з питань даних та аналітики в IDC, вважає, що електромобіль дав поштовх бренду Xiaomi. «Вони використовують автомобіль як важіль для розвитку свого бренду, що, на мою думку, є розумною ідеєю, - зазначив Джеронімо. - Вони привернуть багато уваги до автомобіля, навіть якщо він не буде доступний в Європі, але це саме така інновація. І споживачі розуміють, що бренд, який може створювати автомобілі, може також продовжувати робити дуже хороші телефони».

Нещодавнє відновлення бізнесу смартфонів у поєднанні з успіхом електромобілів сприяло зростанню акцій Xiaomi майже на 300% за останні 12 місяців.

Цього тижня акції Xiaomi, які котируються на Гонконзький фондовій біржі, досягли рекордного рівня. Фірма сподівається продовжити цей імпульс завдяки новітнім смартфонам і запуску SU7 Ultra, високопродуктивної версії свого електромобіля, який був представлений у четвер.

З усім тим, компанія стикається з великим викликом у сфері смартфонів, намагаючись відібрати частку ринку у Samsung, особливо з іншими китайськими брендами, такими як Oppo, що наступають їй на п'яти.

«Проблема в тому, що преміумсегмент зараз неймовірно переповнений, і хоча всі виробники телефонів на Android прагнуть відібрати частку в Apple, реальність така, що якщо ви збираєтеся рости в Android-сегменті, вам потрібно забрати її в іншого гравця, що випускає продукти на базі цієї ОС. Для Xiaomi це означає, що їм потрібно зменшувати частку Samsung», - вважає Вуд з CCS Insight.