`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Vodafone долучається до української ініциативи з відповідального використання AI

0 
 

Vodafone Україна офіційно долучається до ініціативи саморегулювання у сфері штучного інтелекту, створеної провідними українськими IT-компаніями. Рішення про приєднання Vodafone було схвалене за результатами голосування учасників ініціативи.

«Долучення до «Добровільного кодексу відповідального використання штучного інтелекту» – це важливий крок у нашій стратегії розвитку AI-технологій. Як телеком-оператор із глобальною експертизою, ми прагнемо впроваджувати інновації відповідально, дбаючи про інтереси клієнтів і суспільства загалом», – коментує Сергій Бориславський, директор департаменту цифрових рішень та платформ Vodafone Україна.

Нагадаємо, 16 грудня 2024 року 14 українських IT-компаній підписали «Добровільний кодекс відповідального використання штучного інтелекту», який базується на 8 ключових принципах етичного й безпечного впровадження AI. Цей документ встановлює стандарти прозорості, безпеки та етичного використання штучного інтелекту в українській IT-галузі.

Vodafone Україна активно впроваджує AI-технології у різні сфери свого бізнесу. Зокрема, компанія минулого року розробила власну AI-модель, яка допомагає операторам у контакт-центрах – аналізує дзвінки та надає рекомендації для покращення обслуговування. Також Vodafone використовує технології штучного інтелекту для підвищення енергетичної стійкості мережі під час знеструмлень і для автоматичної оптимізації параметрів роботи мобільного зв'язку через технологію SON (Self-Organizing Network).

У планах компанії – подальший розвиток AI-рішень для захисту клієнтів від шахрайства, спрощення доступу співробітників до внутрішньої бази знань та впровадження AI в обслуговуванні клієнтів у роздрібних магазинах.

Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT