Команда Security operation center АТ «Укртелеком» разом з партнером з США нівелювала вплив та відбила чергову DDOS-атаку на інформаційні ресурси компанії. Протягом кібератаки, яка тривала півтори доби з ночі на 10 травня, фахівці оператора фіксували навантаження потужністю до 1 млн пакетів на секунду. Через атаку доступ до вебсайтів компанії певний час було обмежено з міркувань безпеки.
Зазначено, під час кібератаки фахівці SOC Укртелекому з’ясували, що більшість атакувальних IP (близько 85%) розташовувалися в межах Україні. З огляду на параметри кібератаки, коли «відрізати від світу» було не достатньо, ІТ-департамент прийняв рішення скористатися допомогою від партнера з США. Завдяки залученню хмарної інфраструктури партнера «Укртелекому» вдалося винести інформаційні ресурси за периметр атаки. Перенесення ресурсів було виконано професійно і в найкоротші терміни, що вже за годину дозволило поступове відновлення доступу до вебресурсів компанії.
Наступні спроби злочинців зробити чергову DDOS-атаку вже не мали жодного впливу на роботу ресурсів компанії.
Як RPA-платформа допомогла SkyUр автоматизувати оплату рахунків
0 |