За попередніми даними IDC, світові поставки смартфонів у четвертому кварталі 2024 року зросли на 2,4% у річному обчисленні (р/р) до 331,7 млн одиниць.
Це вже шостий квартал поспіль зростання поставок, а за підсумками всього року вони зросли на 6,4% і склали 1,24 мільярда одиниць, що свідчить про сильне відновлення після двох складних років спаду.
IDC очікує, що ринок продовжить зростати у 2025 році, хоча й повільнішими темпами, оскільки цикли оновлення продовжують збільшуватися, а відкладений попит задовольняється.
«Сильне зростання, яке спостерігалося в 2024 році, доводить стійкість ринку смартфонів, оскільки воно відбулося, незважаючи на тривалі макроекономічні виклики, валютні проблеми на ринках, що розвиваються, триваючу інфляцію та млявий попит, - зазначила Набіла Попал (Nabila Popal), старший директор з досліджень світових клієнтських пристроїв в IDC. - Вендори успішно скоригували свої стратегії для стимулювання зростання, зосередившись на рекламних акціях, випускаючи пристрої в різних цінових сегментах, планах безвідсоткового фінансування та агресивних програмах trade-in. Все це сприяло підвищенню цін і просуванню пристроїв низького класу - особливо в Китаї та на ринках, що розвиваються. Хоча ми зберігаємо оптимізм щодо продовження зростання в 2025 році, загроза нових і підвищених тарифів з боку нової адміністрації США підвищила невизначеність у галузі, змусивши деяких гравців шукати превентивні заходи для зниження ризиків; однак, поки що вплив був мінімальним».
Хоча Apple і Samsung зберегли дві перші позиції в четвертому кварталі і за рік, обидві компанії продемонстрували зниження поставок в річному обчисленні. Іхні частки скоротилися завдяки суперагресивному зростанню китайських вендорів цього року, які стимулювали загальний ринок, зосередившись на пристроях низького рівня, швидкому розширенні і розвитку в Китаї. Xiaomi посіла третє місце за підсумками кварталу і року, показавши найвищі темпи зростання в річному обчисленні серед Топ-5 гравців. Transition посіла четверте місце, але розділила його з vivo за підсумками кварталу і з OPPO за підсумками року, оскільки конкуренція між цими трьома компаніями посилилася.
Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS