+22 голоса |
Франсіско Гойя залишив коментар до свого відомого офорту: «Коли розум спить, фантазія в сонних мріях породжує чудовиськ, але у поєднанні з розумом фантазія стає матір’ю мистецтва та всіх його чудових творінь».
Серверний бізнес є яскравим прикладом важливості аналітичної складової у прийнятті рішень про покупку начебто апаратного виробу. Коли замовники серверів залишаються сам-на-сам зі своїми фантазіями, це зазвичай заводить їхню творчу думку у нетрі. Це не тому, що вони нездари або невігласи. Можна бути майстром своєї справи, чудовим архітектором бізнес-процесів, просунутим фахівцем з програмного забезпечення. Але при покупці сервера потрібна інша експертиза – з технологій, що найліпше відповідають специфічним навантаженням.
Думка замовника, звичайно, має значення. Його продуктові вподобання, минулі звички, емоційна прихильність до якихось торгових марок залишають слід у його свідомості. Проблема лише в тому, що швидкість технологічних змін на ринку потребує свіжого погляду на засоби виробництва, а «сила бренду» - умоглядна сила, яка не вирішує практичних завдань.
Універсальних серверів не буває, як не буває чарівних таблеток “від усього”. Це справа консультанта з технологій – допомогти замовнику визначити коло доречних рішень. Тільки раціональні доводи здатні приземлити емоційні пориви та навіяні оточенням фантазії. Тоді взаємодія замовника і виконавця буде результативною.
Працюєте на результат – дослухайтеся експертних порад. Радитись не соромно.
Про DCIM у забезпеченні успішної роботи ІТ-директора
+22 голоса |