Компанія Samsung Electronics опублікувала фінансові результати за другий квартал, що завершився 30 червня.
Консолідований виторг склав 77,2 трлн вон (59,2 млрд дол.), що є рекордним показником для другого кварталу, а операційний прибуток за той же період досяг 14,1 трлн вон (10,8 млрд дол.), що на 12% більше, ніж минулого року. Підрозділ DS (Device Solutions) повідомив про рекордно високий квартальний дохід протягом першого півріччя, тоді як підрозділ DX (Device eXperience) Division продемонстрував значне річне зростання виручки.
Капітальні витрати компанії в другому кварталі склали 12,3 трлн вон (9,4 млрд дол.), включаючи 10,9 трлн вон (8,36 млрд дол.), виділені на роботу DS Division і 0,8 трлн вон (613 млн дол.) на підрозділ з випуску дисплейних панелей. Як і в першому кварталі, витрати підрозділу з виробництва пам'яті були зосереджені на розвитку інфраструктури для реалізації державних проектів та перенесення процесів на фабрики у Хвасоні, Пхентхеку та Сіані. Витрати в напівпровідниковому сегменті переважно пов'язані з розширенням виробництва процесорів, виконаних за техпроцесом до 5 нм.
Консолідована виручка DS Division склала 28,5 трлн вон (21,8 млрд дол.), а операційний прибуток - 9,98 трлн вон (7,65 млрд дол.).
Показники підрозділу з виробництва пам'яті покращилися як у річному, так і квартальному обчисленні, оскільки середня ціна продажу залишалася на вищому рівні, ніж очікувалося, через дисципліновану стратегію продажу та зміцнення долара. Хоча попит на сервери залишався стабільним, попит споживчих товарів, таких як мобільні пристрої, знизився на тлі впливу макроекономічних проблем, що посилюється, в результаті чого зростання поставок DRAM і NAND виявилося нижче прогнозованого.
Що стосується DRAM, компанія досягла рекордних показників продажів серверних продуктів у галузі за будь-який квартал шляхом оптимізації свого портфеля та активного реагування на стійкий попит на сервери. При цьому загального зростання не спостерігається через зниження попиту на споживчі продукти, такі як ПК і мобільні пристрої.
У сегменті NAND Samsung продовжила збільшувати частку продуктів високої щільності 512 Гб і вище для серверних SSD та реагувала на тенденцію високої щільності у клієнтських SSD та мобільних пристроях, щоб підтримувати середню ціну продажу на прийнятному рівні. Загальне зростання виявилося нижчим за прогнозоване, оскільки попит на мобільний зв'язок був істотно нижчим, ніж очікувалося.
У другому півріччі компанія прогнозує збереження стабільного попиту на сервери, оскільки очікується, що інвестиції в базову інфраструктуру та нові галузі зростання, такі як штучний інтелект та 5G, продовжуватимуть зростати, виходячи з потреб великих компаній, що займаються обробкою даних. Клієнти можуть тимчасово скоригувати рівень запасів через проблеми з постачанням деяких компонентів IC, а також побоювання з приводу широкомасштабного економічного спаду та геополітичної ситуації.
Попит на споживчі товари, такі як персональні комп'ютери та мобільні пристрої, швидше за все залишиться низьким. Спад попиту на ПК може поширитись на корпоративні сегменти. Проте, ймовірно, споживчий попит буде стимульований наприкінці рекламного сезону.
В умовах вкрай нестабільної ринкової ситуації компанія має намір зберегти свій підхід до управління оптимізованим портфелем, перш за все, на продуктах з високою щільністю та високою доданою вартістю, і продовжить дотримуватися гнучкого підходу до постачання відповідно до ринкових умов та потреб клієнтів.
Компанія утримуватиметься від надмірного розширення продажів DRAM-пам'яті та регулюватиме пропозицію відповідно до попиту.
У сегменті NAND компанія зосередиться на створенні попиту на продукти високої щільності та продовжить зміцнювати своє лідерство на ринку, активно реагуючи на попит на основі високої цінової конкурентоспроможності.
Прибуток підрозділу з виробництва системних напівпровідників збільшився у порівнянні з попереднім кварталом завдяки збільшенню пропозиції DDI та SoC-рішень, а також позитивному впливу різниці валютних курсів. Компанія ще більше зміцнила своє лідерство у галузі датчиків зображення завдяки виходу перших у світі 200-мегапіксельних датчиків та наданню автомобільних SoC-систем для клієнтів із США, а не лише з Європи.
У другому півріччі компанія має намір перевищити зростання виручки та прибутковості шляхом розширення клієнтської бази та лінійки SoC-продуктів з підтримкою 5G, щоб максимізувати постачання своїх 200-мегапіксельних датчиків зображення.
Підрозділ виробництва напівпровідників досяг найвищого рівня виручки у другому кварталі завдяки підвищенню продуктивності, сталому попиту на продукти із застосуванням передових техпроцесів, що ґрунтуються на високопродуктивних обчисленнях, та стабільному попиту на продукти для різних сфер застосування. Воно також досягло найвищого прибутку у другому кварталі. Крім того, підрозділ зміцнив технологічну конкурентоспроможність завдяки першому у світі масовому виробництву 3-нанометрового процесу GAA, завершеному у червні.
У другому півріччі компанія очікує, що попит, пов'язаний із високопродуктивними обчисленнями та 5G, залишиться стійким, попри невизначеність, зумовлену геополітичною ситуацією та інфляцією. Завдяки тісній співпраці з клієнтами компанія прагне перевершити середні ринкові показники шляхом підвищення продуктивності передових техпроцесів поряд із належною стратегією ціноутворення.
Крім того, Samsung планує прискорити завершення розробки процесу GAA другого покоління і розширити клієнтську базу для великомасштабних замовлень. У жовтні в США, Європі, Японії та Кореї відбудуться офлайн-форуми для подальшого зміцнення зв'язків із клієнтами.
Консолідований виторг підрозділу SDC у другому кварталі склав 7,71 трлн вон (5,91 млрд дол.), а операційний прибуток - 1,06 трлн вон (813 млн дол.).
Доходи від мобільних дисплеїв збільшилися у порівнянні з минулим роком, наперекір уповільнення попиту на смартфони, спричинене високими продажами флагманських моделей та позитивним впливом різниці в курсах валю. На результати також вплинуло впровадження OLED-дисплеїв у ноутбуки та ігрові пристрої.
У сегменті великих дисплеїв Samsung очікує, що продаж та рентабельність збільшаться з другої половини 2022 року завдяки швидкому підвищенню продуктивності QD-дисплеїв та збільшенню числа брендів, що використовують технологію.
У другій половині 2022 року, за прогнозами Samsung, прибуток на ринку смартфонів зросте у порівнянні з першим півріччям, оскільки основні клієнти випустять нові продукти. Проте рівень доходу, ймовірно, буде більш волатильним, ніж минулого року, через низку важко передбачуваних зовнішніх факторів. Samsung очікує, що продажі OLED-панелей продовжать зростати з огляду на високу частку преміальних пристроїв, на попит на які меншою мірою впливає нестабільна економічна ситуація.
У сегменті екранів для ноутбуків, попри прогнозоване скорочення ринку, компанія очікує на продовження зростання обсягів продажів OLED-дисплеїв. Така тенденція обумовлена перевагою, яку користувачі віддають дисплеям з високою роздільною здатністю та малим часом відгуку.
Якщо говорити про великі дисплеї, на ринок планується вихід нових телевізорів та моніторів із QD-панелями. Прагнучи зайняти лідерські позиції в преміальному сегменті, Samsung активно розповідатиме про переваги екранів на квантових точках користувачам за допомогою спільних з клієнтами рекламних кампаній.
Мобільний бізнес зосередиться на продажах флагманів та одночасної роботи з кількома пристроями у другому півріччі
Консолідований виторг підрозділу MX і мережевого підрозділу у другому кварталі склав 29,34 трлн вон (22,5 млрд дол.), операційний прибуток - 2,62 трлн вон (2 млрд дол.).
Прогнозується, що в другому півріччі попит на ринку смартфонів залишиться на тому ж рівні в порівнянні з минулим роком або продемонструє незначне зростання через геополітичні проблеми і економічну невизначеність. Проте компанія прагне збільшити продажі флагманських пристроїв внаслідок успішного запуску нових складних моделей смартфонів, що також сприяє зміцненню позицій складних смартфонів у преміальному сегменті та покращенню якості обслуговування клієнтів завдяки співпраці з глобальними партнерами.
Хоча в короткостроковій перспективі на світовий ринок годинників, що носять, ймовірно, вплине економічна невизначеність, Samsung продовжить підтримувати високі темпи зростання, випускаючи нові моделі пристроїв, що носяться, і розширюючи можливості екосистеми Galaxy.
Крім того, компанія планує надати розширені можливості для роботи з кількома пристроями за допомогою сервісу SmartThings, інтегрувавши різні повсякденні сценарії, адаптовані до індивідуальних уподобань користувачів. Попри те, що невизначеність на ринку, за прогнозами, збережеться протягом деякого часу, компанія прагнутиме підтримувати двозначний рівень прибутку шляхом розширення асортименту продукції з фокусом на флагманські пристрої, включаючи складні смартфони, а також підвищення операційної ефективності.
Фокус на продуктах преміум-класу в умовах макроекономічної невизначеності, що зберігається.
У другому кварталі консолідований виторг підрозділів візуальних дисплеїв і цифрової техніки склав 14,83 трлн вон (11,37 млрд дол.), а операційний прибуток - 0,36 трлн вон (276 млн дол.).