Компанія Rakuten Viber, яка володіє популярним застосунком, запитала українців про найзручніші канали спілкуватися з бізнесом. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь понад 35 тис. користувачів. Ключова вікова група – 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.
Результати опитування показали, що 45% респондентів взаємодіють з компаніями в месенджерах, 28% – на сайтах магазинів або маркетплейсів, 16% – через телефонні дзвінки, 7% – SMS, та 4% – електронною поштою.
Третина опитаних цікавляться знижками. З них 16% зазначили, що такі пропозиції корисно отримувати щотижня. Водночас 18% не хочуть отримувати інформацію про акції ніколи.
Про DCIM у забезпеченні успішної роботи ІТ-директора
0 |