`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Продажі планшетів падають четвертий квартал поспіль

+33
голоса

Продажі планшетів падають четвертий квартал поспіль

Останні дані Canalys показують, що світові поставки ПК (включаючи планшети) зазнали спаду другий квартал поспіль, впавши на 14% до 105 мільйонів одиниць у другому кварталі.

Кілька проблем, зокрема зростання інфляції, пов’язані з COVID карантини в Китаї та падіння споживчих витрат і витрат на освіту, сприяли складному кварталу для галузі.

Планшети впали четвертий квартал поспіль, цього разу на 11% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, з 34,8 мільйонами одиниць, поставлених по всьому світу.

Лідер ринку планшетів Apple скоротив продаж цієї техніки на 15%, поставивши 12,1 мільйона пристроїв по всьому світу. Samsung посіла друге місце з 7 мільйонами відвантажених одиниць, зберігаючи постійну частку ринку, попри падіння на 13% за рік. Lenovo на третьому місці в рейтингу зі зниженням показника на 25% порівняно з минулим роком до 3,5 мільйонів. Amazon утримався на четвертої позиції - зі зростанням на 6% до 3,3 мільйона планшетів. П’ятірку лідерів замикає компанія Huawei, продажі якої по цьому напрямку впали на 26% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 1,7 мільйона.

Продажі планшетів падають четвертий квартал поспіль


«Швидке падіння споживчого та освітнього попиту прискорило падіння поставок планшетів у міру відходу від піку пандемії», пояснює аналітик Canalys Хімані Мукка (Himani Mukka). - «Інфляція та побоювання рецесії перебувають на першому плані у споживачів, а витрати на планшети відійшли на другий план, оскільки потреба в рівнях використання епохи пандемії впала. На відміну від ноутбуків, планшети не є життєво важливими для продуктивності бізнесу, тому комерційний попит не допоміг компенсувати падіння споживчих покупок. Хоча очікується, що слабкість попиту збережеться й у третьому кварталі, пропозиції для повернення до школи та випуск нових планшетів напередодні святкового сезону забезпечать незначне підвищення попиту. У корпоративному сегменті прогнози більш оптимістичні, хоча поставки залишаються відносно невеликими. Значні замовлення від урядів на основних ринках Азійсько-тихоокеанського регіону залишаються в силі, і очікується, що вони будуть здійснені, оскільки вузькі місця в ланцюжку поставок і занепокоєння щодо інфляції зменшаться. Країни регіону повертаються до внутрішнього виробництва, оскільки уряди активно заохочують громадян купувати товари місцевого виробництва. Багато відомих гравців, зокрема Lenovo, Acer і Samsung, уже підтримали цю зміну, зокрема в Індії».

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

+33
голоса

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT