Продаж смартфонів знижується четвертий квартал поспіль - у ІІ кв. на 8,7%

1 август, 2022 - 15:15

Продаж смартфонів знижується четвертий квартал поспіль - у ІІ кв. на 8,7%

Продаж смартфонів знижується четвертий квартал поспіль - у ІІ кв. на 8,7%

Згідно з попередніми даними IDC, у другому кварталі світові поставки смартфонів скоротилися на 8,7% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Це четвертий квартал поспіль, коли ринок смартфонів знижується, оскільки продаж впала до 286 мільйонів одиниць - приблизно на 3,5% нижче прогнозу.


«Те, що починалося як продажі з обмеженою пропозицією на початку цього року, перетворилося на ринок з обмеженим попитом», - заявила Набіла Попал (Nabila Popal), директор з досліджень у групі IDC Worldwide Tracker. - «У той час, як пропозиція покращилася, оскільки потужності та виробництво нарощувалися, бурхлива інфляція та економічна невизначеність серйозно зменшили споживчі витрати та збільшили запаси в усіх регіонах. OEM-виробники скоротили замовлення до кінця року, причому найбільше зменшення у китайських виробників, оскільки вони стикаються з великими проблемами на своєму домашньому ринку. Хоча ми очікуємо, що попит почне зростати в деяких регіонах до кінця року, прогноз ринку смартфонів у 2022 році точно буде переглянуто на кілька пунктів. Ми продовжуємо вірити, що будь-яке сьогоднішнє зниження це об'єми, які не втрачаються, але просто переносяться на далі».

З регіональної точки зору найбільше падіння у другому кварталі спостерігалося в Центральній та Східній Європі (ЦСЄ), як і очікувалося - тут зниження на 36,5%, оскільки війна в Україні продовжується і це впливає на розвиток регіону. Однак, з точки зору обсягів, на Центральну та Східну Європу припадає лише 6% світових поставок, тому найбільше вплив на скорочення глобальних обсягів був з боку Китаю, у якому зменшення сталося на 14,3%. Азійсько-тихоокеанський регіон (за винятком Японії та Китаю, APeJC), на який припадає майже половина всіх поставок у всьому світі, також скоротився на 2,2%. У всіх інших регіонах, окрім Канади, спостерігалося зниження від низького до середнього значення.

Попри складні обставини, позиціювання постачальників не зазнало значних змін протягом.

Samsung займає перше місце з часткою 21,8% і стабільним зростанням у всіх регіонах, крім Європи. Apple посіла друге місце з 15,6%, тоді як Xiaomi опинилася на третьому місці, скоротивши відставання з часткою 13,8%. Компанії vivo та OPPO закінчили квартал, поділивши четверту позицію з частками 8,7% та 8,6% відповідно.