`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Представлено перший у світі повноколірний голографічний дисплей для розумних окулярів

0 
 

Представлено перший у світі повноколірний голографічний дисплей для розумних окулярів

Компанія Swave Photonics, що створена в рамках проєкту imec, продемонструвала прототип першого повноколірного 3D-голографічного дисплея з використанням матеріалів із фазовим переходом. У прототипі дисплея використовується технологія Holographic eXtended Reality (HXR) на базі чіпа Swave з найменшим у світі пікселем для управління світлом і створення зображень високої роздільної здатності для повного просторового кольору.

Першим застосуванням технології кольорових HXR-дисплеїв Swave стануть енергоефективні та легкі смартокуляри. Просторовий колір вигідно вирізняється як при використанні в приміщенні, так і на вулиці, що робить його ідеальним кольоровим дисплеєм для повсякденного носіння.

Дисплей забезпечує повну просторову передачу кольору внаслідок розташування колірних фільтрів за певною схемою на одній панелі, що виключає необхідність використання трьох панелей або високої швидкості перемикання. Це зменшує кількість візуальних артефактів, збільшує час автономної роботи та забезпечує більш природне сприйняття зображення.

Просторовий колірний підхід Swave дає змогу людському оку сприймати зображення природно та легше для мозку. Він ділить панель на субпіксельні колірні області з унікальним малюнком, що покликаний одночасно усунути артефакти руху ока та оптимізувати якість статичного зображення з кроком пікселя менше ніж 300 нм.

Традиційні дисплеї нині використовують або три панелі, або послідовні за часом підходи для формування повноколірного зображення. 3-панельні дисплеї дорогі й громіздкі, і в них важко підтримувати оптичне юстування. Дисплеї з часовою послідовністю послідовно спалахують червоним, зеленим і синім кольором, створюючи враження повноколірності. Це вимагає високої частоти кадрів і збільшує енергоспоживання.

«На ранній стадії прототипи голографічних зображень компанії Swave були монохромними, що дало нам змогу продемонструвати доказ концепції цієї проривної технології», - каже Майк Нунен (Mike Noonen), генеральний директор компанії Swave. «Наступний крок - розробка повноколірного HXR - надзвичайно складний. Багато технологій обманюють людський мозок, змушуючи його формувати кольори шляхом швидкої послідовності різних відтінків. Досягнення одночасного кольору робить нас ще на один крок ближче до реалізації концепції доповненої реальності (AR), заснованої на штучному інтелекті, в компактному формфакторі».

«Компанія Swave заново винаходить спосіб відображення і сприйняття кольору в дисплеї», - каже Едвард Баклі (Edward Buckley), віцепрезидент з рішень для доповненої реальності. Використовуючи просторовий колірний підхід, Swave може забезпечити чіткий шлях до створення AR споживчого класу, яку можна носити протягом усього дня. Голографічний AR-дисплей Swave - єдиний, що відповідає людському зору та сприйняттю, що полегшує роботу очей і мозку, забезпечуючи значні переваги в розмірах, вартості та енергоспоживанні».

Новостворені Сили Безпілотних Систем потребують 140 ноутбуків, триває збір

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT