`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Поставки ноутбуків досягнуть 10-річного мінімуму за підсумками першого кварталу

0 
 

 Через різні важливі події, що вплинули на світову економіку та політику, загальний попит на споживчу електроніку різко знизився у 2022 році, а світові поставки ноутбуків почали падати поквартально. Останній аналіз TrendForce показує, що світові поставки ноутбуків (від ODM) торік досягли лише близько 186 мільйонів одиниць, що свідчить про падіння на 24,5% у порівнянні з попереднім роком. Що стосується 2023 року, то на даний момент прогноз щодо показників ринку ноутбуків залишається невизначеним. TrendForce очікує, що падіння в річному обчисленні буде помірним і становитиме близько 7,8%, але поставки, за прогнозами, складуть лише 171 мільйон одиниць.

 
Оскільки ринковий попит був анемічним у четвертому кварталі, промо-акції, пов'язані з традиційним піковим сезоном наприкінці року, не дали значного імпульсу продажам. Що стосується регіональних ринків, то бренди-виробники ноутбуків знизили ціни в США та Китаї, але їхні результати продажів все одно не виправдали очікувань. Такий розвиток подій в основному пояснюється такими факторами, як висока інфляція, що пригнічує наявний дохід споживачів. Оскільки результати продажів у минулому кварталі були невтішними, спроби позбутися наявних запасів цілих пристроїв можуть продовжитися і в ІІ кв. Розміщення замовлень від каналів збуту буде значно стриманішим.
 
Крім того, свято Нового року за місячним календарем у 2023 році настане раніше порівняно з попередніми роками, і бренди ноутбуків очікують, що перебіг спалаху COVID-19 у Китаї стане великою ринковою змінною після свята. Окрім низької видимості попиту, велике занепокоєння також викликає питання, чи вплине на поставки пристроїв черговий раунд дефіциту компонентів, спричинений пандемією. Зважаючи на цю ситуацію, бренди ноутбуків збільшили запаси своїх популярних моделей. Щобільше, вони завершили поставки деяких замовлень достроково, до кінця 2022 року. Через ці дії прогнозується падіння світових поставок ноутбуків на 9,5% кв/кв до 35,1 млн одиниць в І кв. 2023 року. Цей прогноз є 10-річним мінімумом для результату першого кварталу.
 
Продовження торговельної суперечки між США та Китаєм призвело до зростання геополітичної напруженості в усьому світі. Тому останніми роками провідні бренди переглянули свої стратегії стосовно постачання. Серед них американські бренди були найбільш агресивними у перенесенні виробництва та пошуку альтернативних джерел постачання компонентів. Хоча політичний та економічний тиск є загальновизнаними факторами, які спонукають американські бренди змінювати свої стратегії, ці великі бренди також мають достатній вплив, щоб переконати решту учасників ланцюга поставок. Згідно з останніми спостереженнями TrendForce, стратегічні міркування щодо майбутнього геополітичного розвитку можуть призвести до двох моделей виробництва ноутбуків за межами Китаю.
 
Перша модель буде зосереджена у В'єтнамі, оскільки ця країна має як географічні, так і демографічні переваги. Матеріали та компоненти з Китаю можна швидко транспортувати до складальних заводів у В'єтнамі. Водночас В'єтнам має відносно молоду і дешеву робочу силу. Демографічна перевага може бути більш вагомим стимулом для брендів та ODM-компаній відкривати там свої підрозділи. Наразі такі ODM-компанії, як Compal, Wistron та Foxconn, почали будувати лінії зі складання ноутбуків у В'єтнамі у відповідь на запити своїх клієнтів зі США. Крім того, серед американських брендів, що виробляють ноутбуки, лідер комерційних моделей поставив собі за мету збільшити частку поставок своїх пристроїв з В'єтнаму до 20% до 2023 року. Мало того, цей бренд планує зменшити частку поставок з Китаю до 2027 року до 20~30%.
 
Аналогічно, інший американський бренд, який здобув значний вплив завдяки власним SOC, вирішив створити повний виробничий кластер для своєї продукції у В'єтнамі. З цієї країни бренд постачатиме не лише ноутбуки, а й навушники, смартфони тощо. За оцінками TrendForce, на В'єтнам припадатиме 10% поставок ноутбуків у 2023 році.
 
Що стосується другої моделі, то вона передбачає встановлення складальних ліній і збільшення виробництва пристроїв на значному споживчому ринку або поблизу нього. Один американський бренд (окремо від двох вищезгаданих) збільшує обсяги виробництва пристроїв на своїх складальних лініях у Мексиці, щоб краще обслуговувати північноамериканський ринок. На додаток, той самий бренд шукає партнерів в Індії, щоб створити місцеві складальні лінії для виробництва продукції, орієнтованої на місцевого споживача. Оскільки іноземні виробники, які відкривають виробництво в Індії, отримують значні податкові пільги, цей бренд також зможе отримати значну цінову перевагу. Дані ООН свідчать про те, що до 2023 року населення Індії перевищить показник Китаю і стане найбільш густонаселеною країною світу. Таким чином, світові бренди у сегменті електроніки готуються зробити індійський ринок своїм головним полем битви. Потенційний розвиток подій, якого ринок очікує в найближчому майбутньому, залежить від того, чи зможе Індія повторити модель аутсорсингу та продажу електроніки, яка існує в Китаї.

Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI

0 
 

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT