Google та AppsFlyer представили звіт «Екосистема мобільних додатків Центральної та Східної Європи», в якому досліджуються актуальні тенденції індустрії. У звіті проаналізовано 1200 додатків та 700 млн. завантажень у восьми країнах регіону, зокрема в Україні, у період з липня 2020 року до вересня 2021 року, та зокрема порівнюються результати III кварталів рік до року.
За результатами дослідження, загальна кількість встановлень додатків в Україні за звітній період зросла на 31%, а витрати на них – на 42%. Кількість встановлень програм на Android збільшилася на 33%, а на iOS на 19%.
Оскільки Covid-19 різко змінив способи взаємодії споживачів із банками та управління грошима, дослідження показало помітне зростання в Україні встановлень додатків для контролю особистих фінансів – на 82%. Це найбільший підйом в цьому секторі серед всіх країн, де проводилося дослідження.
Крім того, через обмеження, пов'язані із Covid-19, додатки для електронної комерції також отримали поштовх, оскільки люди більше зверталися до своїх телефонів, щоб купувати товари. У період із липня 2020 року до січня 2021 року, напередодні святкового періоду, кількість встановлень додатків для покупок зросла на 63%, а витрати через них підвищились на 43% за той же період.
Витрати у додатках зросли на 42% на Android і на 60% на iOS проти минулого року. На обох платформах понад 20% цих витрат припало на січень та лютий 2021 року під час святкового періоду. При цьому за період з січня по вересень витрати у додатках Android та iOS знизилися на 31 і 46% відповідно.
Оскільки люди витрачають більше часу на своїх телефонах, завантажуючи додатки, дохід від реклами у додатках зріс на 288% проти минулого року. У період з квітня до вересня дохід від реклами у додатках на iOS зріс на 9%, тоді як на Android – на 31%.
Мобільний зв’язок швидко стає ключовим компонентом економічного зростання для бізнесу Центральної та Східної Європи. Згідно звіту The Mobile Economy Europe 2021 (