0 |
Відновлення клієнтської бази, яка скоротилася внаслідок подій воєнного часу, залишається актуальною проблемою для бізнесу. З огляду на це, оператор зв’язку «Київстар» розширив функціонал власної платформи для самостійних розсилок ADWISOR, додавши можливість проведення промо-кампаній в реальному часі.
Нова послуга «Розсилка за подіями», що відбувається за обраною геолокацією, дозволяє в реальному часі автоматично відправляти промо-розсилки потенційним споживачам в разі настання певної події – тригера. Наприклад, коли клієнт опиняється у певному радіусі від вашої торгової точки, закладу харчування, салону краси, спортивного залу, медичної лабораторії чи клініки тощо. Запустити таку тригерну SMS-кампанію з платформи ADWISOR дуже просто: необхідно на карті зазначити потрібну територію, сформувати групи отримувачів, налаштувати для них подію та відправити розсилку.
Раніше користувачам платформи були доступні два типи розсилок – розсилка промо-повідомлень на власну базу контактів та таргетовані SMS-розсилки для пошуку нової цільової аудиторії. Аудиторія для таких промо-кампаній обирається за допомогою Big Data-фільтрів, серед яких можуть бути вік, стать, вподобання тощо – загалом понад 40 різних параметрів, а також із можливим визначенням певної території для розсилки.
До того ж платформа дозволяє користувачам для всіх типів розсилок самостійно встановлювати бажаний бюджет промо-кампанії, формувати та додавати до тексту коротке посилання на свій сайт, налаштовувати дату і час відправки повідомлень, регулювати швидкість їхньої відправки, отримувати статистику щодо проведених розсилок тощо.
Про DCIM у забезпеченні успішної роботи ІТ-директора
0 |