0 |
Компанія NVIDIA напередодні Конференції розробників ігор (GDC) оголосила про революційні поліпшення в технологіях нейронного рендерингу NVIDIA RTX. NVIDIA співпрацює з Microsoft для підтримки нейронного рендерингу в попередній версії Microsoft DirectX у квітні, надаючи розробникам доступ до тензорних ядер AI в GPU NVIDIA GeForce RTX для прискорення нейронних мереж у графічному конвеєрі гри. Зазначається, нейронне затінення являє собою революцію в програмуванні графіки, поєднуючи AI з традиційним рендерингом для значного збільшення частоти кадрів, поліпшення якості зображення і зниження споживання системних ресурсів.
«Microsoft додає підтримку кооперативних векторів у DirectX і HLSL, починаючи з попередньої версії у квітні цього року», - сказав Шон Гаргрівз (Shawn Hargreaves), менеджер із розробки Direct3D у Microsoft. Це дасть змогу просунути майбутнє графічного програмування, забезпечивши нейронний рендеринг у всій ігровій індустрії. Розблокування тензорних ядер на NVIDIA RTX дасть змогу розробникам повною мірою використовувати нейронні шейдери RTX для більш насиченого і захопливого досвіду на Windows».
Наступна ера комп'ютерної графіки буде заснована на NVIDIA RTX Neural Shaders, які дають змогу навчати та розгортати крихітні нейронні мережі всередині шейдерів для створення текстур, матеріалів, освітлення, об'ємів і багато чого іншого. Це призводить до значного поліпшення продуктивності ігор, якості зображення та інтерактивності, забезпечуючи новий рівень занурення для гравців.
На виставці CES 2025 NVIDIA представила RTX Kit - повний набір технологій нейронного рендерингу для створення ігор зі штучним інтелектом і трасуванням променів, з величезною геометричною складністю і фотореалістичними персонажами. Тепер, на GDC, NVIDIA розширює лінійку технологій нейронного рендерингу, включно з підтримкою Microsoft DirectX і плагінами для Unreal Engine 5.
NVIDIA співпрацює з Microsoft, щоб забезпечити підтримку нейронних шейдерів у попередній версії комплекту розробки ПЗ DirectX 12 Agility у квітні, надаючи розробникам ігор доступ до тензорних ядер RTX для прискорення продуктивності застосунків на базі нейронних шейдерів RTX.
Крім того, розробники Unreal Engine зможуть почати роботу з такими функціями RTX Kit, як RTX Mega Geometry і RTX Hair в експериментальній гілці NVIDIA RTX в Unreal Engine 5. Вони дають змогу рендерити активи з приголомшливою деталізацією і точністю, забезпечуючи візуальні ефекти кінематографічної якості в режимі реального часу.
Тепер доступна демонстрація технології NVIDIA «Zorah» з новими деталізованими сценами, наповненими мільйонами трикутників, складними системами волосся і кінематографічним освітленням у реальному часі - і все це завдяки новітнім технологіям нейронного рендерингу, включно з:
ReSTIR Path Tracing
ReSTIR Direct Illumination
RTX Mega Geometry
RTX Hair
А перший нейронний шейдер, Neural Radiance Cache, тепер доступний в RTX Remix.
Комп’ютерний розум: генеративний штучний інтелект у рішеннях AWS
0 |