Як повідомляють мордорські ЗМІ, російський МТС запустила продаж уцінені та вживані смартфони у власних магазинах, включаючи онлайн.
Оператор почав пропонувати російським споживачам дешевші альтернативи, оскільки інфляція росте, а західні бренди зупинили постачання.
На всі пристрої категорії «Як новий» поширюється гарантія, а їх вартість може бути нижчою за 50% у порівнянні з новими апаратами. Уцінені та вживані апарати надходять у продаж із власного центру постпродажного обслуговування роздрібної мережі оператора.
Минулого тижня телекомунікаційна компанія повідомила також, що чистий прибуток у першому кварталі знизився на 76,2% у річному вимірі до 3,9 мільярда рублів (67,83 млн дол.), у цьому частково звинувачується ситуація з підвищенням банківських ставок.