`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

Квартальний продаж Check Point зріс на 9% до 571 млн дол.

+11
голос

Квартальний продаж Check Point зріс на 9% до 571 млн дол.

Check Point Software Technologies опублікувала результати за підсумками другого кварталу. Вони перевершили прогнози, збільшивши прибуток на 2% завдяки двозначному зростанню доходів від продуктів і підписок для захисту хмарних та інших мереж від ескалації кібератак.

«Останній рік попит на кібернетичні засоби та сервіси залишався здоровим, і я сподіваюся, що таким він і залишиться», заявив журналістам виконавчий директор та засновник компанії Гіл Швед (Gil Shwed).

Однак, голова Check Point попередив, що в майбутньому існує багато невизначеностей через слабкість глобальної економіки та проблеми з ланцюжком постачання, які підвищили витрати та обтяжили бізнес компанії. Але «ми залишаємося досить позитивними», підкреслив Швед аналітикам, як доповідає Reuters.

Ізраїльська компанія прогнозувала дохід у третьому кварталі на рівні 555-585 млн дол., а скоригований прибуток на акцію – 1,60-1,72 доларів.

Check Point повідомила, що в період з квітня по червень її прибуток досяг 1,64 долара на акцію без урахування одноразових статей, у порівнянні з 1,61 долара роком раніше. Виторг зросла на 9% до 571 млн дол. Аналітики очікували, що виробник отримає 1,62 долара на акцію при доході в 560 млн дол.

За останній квартал кібератаки зросли на 32%, тоді як просунутих атак, таких як програми-вимагачі, зросли на 59%, що підкреслює критичну потребу в забезпеченні кібербезпеки, наголосив Гіл Швед.

Check Point Software вказала, що високий попит має її пакет продуктів кібербезпеки Harmony і це був один із факторів прискореного квартального зростання. Компанії все більше використовують Harmony, щоб допомогти співробітникам безпечно входити в робочі програми. Крім того, набір продуктів включає інструменти, які блокують фішингові кампанії та захищають пристрої співробітників від зловмисного програмного забезпечення. Компанія повідомила, що продажі Harmony зросли більш ніж на 50% у другому кварталі.

CloudGuard і Quantum, два інші флагманські продукти Check Point Software, також показали двозначне зростання протягом звітного періоду. CloudGuard - це набір інструментів, розроблений, щоб допомогти компаніям захистити свої публічні хмарні середовища. Quantum, своєю чергою - лінійка локальних брандмауерів і відповідних програмних продуктів компанії.

Harmony, CloudGuard і частини портфоліо продуктів Quantum разом утворюють сегмент доходу від підписок на безпеку. У другому кварталі сегмент зріс на 14% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 210 мільйонів доларів.

Напрямок продуктів і ліцензій Check Point Software зріс на 12%. На його частку припадає 133 мільйони доларів загального доходу компанії.

Компанія заявила, що викупила акції на суму 325 мільйонів доларів у минулому кварталі в рамках своєї програми викупу акцій.

Гіл Швед також відмітив, що після шести придбань за останні кілька років Check Point, маючи 3,7 мільярда доларів готівкою, може продовжити цей процес. «Завжди складно знайти відповідні компанії, і ми (постійно шукаємо) правильні цілі», — сказав він. - «Я впевнений, що в середньому та довгостроковому плані ми знайдемо більше можливостей».

Дополнительную информацию о компании и ее решениях вы можете найти на специальной странице http://ko.com.ua/check_point

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT