`

СПЕЦІАЛЬНІ
ПАРТНЕРИ
ПРОЕКТУ

Чи використовує ваша компанія ChatGPT в роботі?

BEST CIO

Определение наиболее профессиональных ИТ-управленцев, лидеров и экспертов в своих отраслях

Человек года

Кто внес наибольший вклад в развитие украинского ИТ-рынка.

Продукт года

Награды «Продукт года» еженедельника «Компьютерное обозрение» за наиболее выдающиеся ИТ-товары

 

IDC: Світові продажі планшетів за минулий рік стали найнижчими з 2011 р.

+11
голос

Світові поставки планшетів у четвертому кварталі 2023 року скоротилися на 17,4% у річному обчисленні, склавши 36,8 млн одиниць, згідно з попередніми даними IDC. Це найбільше падіння у сегменті планшетів з 2016 року.

У минулому календарному році світові поставки планшетів склали 128,5 млн одиниць, що на 20,5% менше, ніж у 2022 році, і є найнижчим річним показником з 2011 року.

«За відсутності значних покращень в економіці та за умови, що споживачі розподіляють свої гроші на інші речі, окрім побутової електроніки, планшети скоріше всього займають не дуже високі позиції в списку пріоритетів. Затримки проектів і заморожування витрат також призвели до відкладення покупок на більшу частину 2023 року, - зазначає Анурупа Натарадж (Anuroopa Nataraj), старший аналітик відділу IDC з відстеження мобільності та споживчих пристроїв. - Очікується, що 2024 рік продемонструє деякі можливості для відновлення, за умови, що рік буде більш економічно сприятливим. Однак загальні проблеми на ринку планшетів залишаються, і технологічні досягнення в галузі штучного інтелекту, ймовірно, будуть більше зосереджені на ПК і смартфонах протягом наступних двох років, але планшети все частіше ставатимуть частиною цього процесу».

Apple вдалося зберегти першість на ринку планшетів, попри помітне зниження поставок як у четвертому кварталі (-29,3%), так і за весь рік (-19,8%). Хоча це спричинило деяке зменшення ринкової частки компанії у четвертому кварталі 2023 року, її частка за підсумками року була стабільною і становила понад 37% ринку.

Samsung залишилася на другому місці з дещо кращими результатами та незначною зміною своєї частки ринку за квартал і за рік.

Xiaomi та Huawei продемонстрували значне зростання в четвертому кварталі - 35,0% та 21,2% відповідно. Агресивний маркетинг Xiaomi та розширення присутності по всьому світу допомогли компанії витіснити Amazon з топ-5 у IV кв. 2023, тоді як Huawei показала найкращі результати серед першої пʼятірки за весь рік, при цьому поставки скоротилися лише на 4% у річному обчисленні.

Ready, set, buy! Посібник для початківців - як придбати Copilot для Microsoft 365

+11
голос

Напечатать Отправить другу

Читайте также

 

Ukraine

 

  •  Home  •  Ринок  •  IТ-директор  •  CloudComputing  •  Hard  •  Soft  •  Мережі  •  Безпека  •  Наука  •  IoT