| 0 |
|
Reuters повідомляє, що Google інвестував в індійський підрозділ Walmart - Flipkart. Ця компанія займає майже половину ринку електронної комерції на субконтиненті.
Google виступить в якості "міноритарного інвестора», але це ще підлягає затвердженню регуляторними органами.
"Запропоновані інвестиції Google та хмарна співпраця допоможуть Flipkart розширити свій бізнес і прискорити модернізацію цифрової інфраструктури для обслуговування клієнтів по всій країні", - йдеться в повідомленні компанії.
Хоча Flipkart не вказав суму інвестицій Google, інформагенція оцінює міноритарний пакет акцій у 350 мільйонів доларів, а капіталізацію Flipkart у 37 мільярдів доларів.
Як і Amazon.com, компанія Flipkart починалася як онлайн-продавець книг. Більш того її засновники навіть працювали в Amazon, перш ніж стартували власне підприємство у 2007 році. Відтоді Flipkart завоював приблизно 48 відсотків індійського ринку електронної комерції - значно випередивши Amazon (який прийшов до Індії у 2013 році).
Американський гигант рітейлу Walmart придбав у 2018 році 77% акцій Flipkart за 16 мільярдів доларів.
Щодо Google, то наглядачі додають, що у 2018 році компанія інвестувала 550 мільйонів доларів у китайського гіганта електронної комерції JD.com. Цей крок зробив Google Shopping більш доступним у Китаї.
Крім того, партнерство між Google і Shopify у 2021 році дозволило продавцям безкоштовно розміщувати товари в Google Shopping - таким чином, розширивши присутність Google в електронній комерції, навіть не платячи за це.
Якщо повернутися до Індії, то Google викупив за 4,5 млрд дол. 7,73% акцій Jio Platforms. Потім цей локальний мобільний провайдер створив смартфон Android початкового рівня - Jio Next вартістю приблизно 85 доларів - і зробив цей пристрій своїм флагманом.
Стратегія охолодження ЦОД для епохи AI
| 0 |
|

