Meta (Facebook) готується до більш економічного другого півріччя, щоб впоратися з економічними тенденціями та проблемами в рекламному бізнесі, як випливає з внутрішнього листа директора з продуктів Кріса Кокса, розміщеного в Workplace компанії.
Компанія повинна «безжально розставляти пріоритети» і «працювати більш ощадливими, злішими, ефективнішими командами», пише Кріс. «Я мушу наголосити, що ми переживаємо серйозні часи, і зустрічні вітри дуже сильні. Ми повинні бездоганно працювати в умовах уповільнення зростання, коли команди не повинні чекати на величезний приплив нових інженерів і бюджетів», – продовжує він.
Звичайно, проблеми Meta багато в чому обумовлені самою компанією – на відміну від Google та Apple, вона так і не стала самодостатньою платформою, тому залежить від дій виробників операційних систем та браузерів. Але й макроекономіка свій вплив справила. А попереду ще midterm вибори, коли тільки лінивий не пне (і вже штовхає) найбільшу соціальну мережу.