Етична складова продажу серверів

2 декабрь, 2025 - 17:55Андрій Тищенко

Первинна мета будь-якого бізнесу — отримувати прибуток.


Але ж лікар у приватній клініці також працює за гроші. І автомеханік на СТО. Будівельна бригада не займається благодійністю.

Коли ми звертаємось по послуги до інших спеціалістів, ми очікуємо на професіоналізм і порядність.
Хочемо, щоб лікар не прописував нам фуфломіцин і не призначав марних процедур.
Сподіваємося, що механік не внесе в рахунок роботи, яких не виконував, і не замінить запчастини, що не потребують заміни.
Довіряємо бригадиру, його досвіду та вибору матеріалів.

Продавці серверів мусять вирішувати завдання замовника, а не власні. Бумеранг, він повертається.

Прилетить за:

    «Захисні передні панелі»
    Контролери, що «не займають PCIe-слотів»
    Вимогу 32 слотів DIMM при потребі у 32 ГБ DRAM
    «Замок, який у закритому положенні блокує кнопку ввімкнення»
    Матеріал корпусу: сталь товщиною не менше 0,6 мм
    …і за інші декоративні “покращення”, що не мають жодного стосунку до реалій

Є проста формула: «Вчиняй так, як хотів би, щоб вчиняли з тобою».

Не треба розповідати, що «інакше тендер не виграти».
Імітуєте професійність — йдіть на сцену, в клоуни. Або в депутати.