
Акціонерне товариство «Укртелеком» – одна з найбільших телекомунікаційних компаній в Україні, що надає широкий спектр електронних комунікаційних послуг у всіх регіонах країни. Укртелеком вирізняється найбільшим інтернет-покриттям та найрозгалуженішою оптичною мережею в Україні. Оператор є лідером з розбудови оптичної мережі.
Задля покращення якості сервісу та оптимізації роботи контакт-центру, компанія оголосила тендер на розробку та впровадження чат-бота, переможцем якого став системний інтегратор Integrity Vision.
Впровадження чат-бота мало на меті не лише підвищити залученість клієнтів, а й сприяти загальній ефективності компанії. Отже, основними завданнями стали зниження навантаження на контакт-центр та автоматизація обробки частих і типових запитань від абонентів. Необхідність такого рішення виникла у відповідь на ряд викликів, з якими компанія зіштовхнулася в процесі своєї діяльності:
Рішення
Для вирішення поставлених завдань команда Integrity Vision розробила та впровадила чат-бот, який інтегрувався з ключовими системами компанії для оперативного надання перевіреної інформації клієнтам. Для цього було обрано найбільш популярні та зручні для користувачів месенджери – Telegram та Viber, що забезпечило доступність сервісу 24/7.
Чат-бот став оптимальним рішенням, оскільки сприяв оптимізації одразу кількох напрямків:
Основні етапи реалізації
У 2021 році проєкт був реалізований командою з двадцяти двох професіоналів за шість місяців з декількома доопрацюваннями по функціональності в наступні роки.
Спеціалісти Integrity Vision зіштовхнулися з рядом викликів, пов’язаних з інфраструктурними особливостями, складними процесами погодження та вимогами інтеграції. Та, попри усі складнощі, проєкт був успішно втілений та показав чудові результати.
Результати
Запровадження чат-бота значно прискорило обслуговування клієнтів – тепер запити обробляються за лічені секунди або хвилини. Завдяки автоматизації типових запитань навантаження на контакт-центр було суттєво знижено, і вже за пів року після запуску чат-ботом скористалося вже 30000 користувачів.
Чат-бот надає клієнтам компанії можливість швидко отримувати інформацію та оперативно розв'язувати питання, що сприяє підвищенню загальної ефективності роботи компанії, покращенню якості надання послуг та зниженню витрат. Розробка та впровадження цього інструменту від Integrity Vision стали ключовим етапом у вдосконаленні сервісів компанії, що відкриває нові можливості для подальшої диджиталізації.