Безпечний віртуальний офіс SmartPoint Intranet

13 июль, 2022 - 08:25

SmartPoint Intranet – це безпечний віртуальний офіс, що відповідає міжнародним стандартам Microsoft та інтегрує дані з ваших систем CRM та ERP.

Корпоративний портал має у своєму арсеналі медіатеку, календар подій, інструменти для управління процесами та документами, можливість відстеження статусу виконання завдань співробітниками та ще більше десяти обов’язкових HR-інструментів.

До того ж, завдяки безшовній інтеграції SmartPoint Intranet із рішенням для управління людським капіталом SMART HCM & LMS ви отримуєте єдине середовище для управління талантами: від пошуку до залучення!

Тож якщо ви шукали рішення, яке здатне об'єднати усі важливі HR-завдання, – ви його вже знайшли.

У разі впровадження SmartPoint Intranet та SMART HCM & LMS як єдиної HR-екосистеми, ви отримуєте особливі умови ліцензування та розширені можливості супроводу обох рішень.

Безпечний віртуальний офіс SmartPoint Intranet